Det perfekte kjolevalg!

Nå er jeg vel litt sent ute allerede! Det er veldig mange som den siste tiden har spurt etter tips til den perfekte bryllups bekledningen og den perfekte konfirmant kjolen. Jeg håper dere fremdeles kunne trenge hjelp, for her kommer den! Jeg har ihvertfall plukket ut noen av mine egne favoritter som jeg selv ville valgt ut for de ulike anledningene. Håper dere finner noe dere liker!


Nydelig kjole HERFRA.

 
Sort med åpen rygg HER.

 
Sort med steinmidje HER, sort med splitt HER.

 
Grønn HER, blå HER.

 
Hvit HER, Beige HER.

 
Lys rosa HER, fersken HER.

 
Nydelig rosa med diamant detaljer HER.


Løsning på åpen rygg..  Fås kjøpt HER.

 
Hvit med diamanter HER, Hvit 2 HER.

 
Sort med sølvbelte HER, sort med blondebelte HER.

 
Beige 1 HER, beige 2 HER.

 
Rosa HER, Blå HER. (alle lenkene er affiliateslenker)

Noen favoritter?



– Marthe <3

39 kommentarer

Siste innlegg