And off we go…

..To Stavanger! Jeg har rukket å trykke to skiver i trynet, pakket tre søte antrekk og fire par sko. Gir det mening? Hehe, et par til reiseantrekket også. Nå er jeg superklar for litt kvalitetstid med familien, og min gamle bestevenninne Iselin. Dette skal bli noen herlige dager med masse lesing, jobbing med bloggen, avslapping og… wait for it! Shopping. Ja, det var den uken med sparing.. Shame shame.

Her er en sniktitt på klærene jeg har pakket med..


Skoene som får bli med på tur!

Ønsker dere alle en flott start på uken!

– Marthe <3

34 kommentarer
    1. Åå, kom innom Gina Tricot i Stavanger på onsdag! Hadde vært kjempe kult å få truffet deg. Jeg jobber da i 4 tiden! 😀

    2. Du valgte veldig fine sko da 🙂 Er det lenge til du skal legge ut slike tips.. Fra kategorien Marthe tipser??

    3. Hei. For en fantastisk blogg. Jeg er en visuell person og derfor legger jeg alltid best merke til det visuelle. Din blogg fanget virkelig min oppmerksomhet. Jeg vill bare si «takk!». Takk for den visuelle gleden bloggen din ga meg. Vet du hva slags representasjonssystem du har? Jeg regner med at du også er visuell så flink du er med design og bilder?
      Samuel

    4. Trine: Kanskje vi ses! Jeg blir ihvertfall å finne der på tirsdag 😀 Hehe.
      Samuel: Tusen takk for det! 🙂
      Emma: Hei! Tusen takk. Nei det kommer et lite innlegg der i morgen faktisk 😀
      iida: Ja de er veldig like 🙂 Det kommer et innlegg i morgen hvor jeg har plassert to falske ved siden av to ekte. Så kan dere jo se om dere ser forskjell 😀 hehe!

    5. Hvis du skal til Sør Afrika så anbefaler jeg deg og dra i perioden slutten av desember til februar. Ettersom Sør Afrika har sommer på motsatt årstid av oss! Det er da det er sommer i Sør Afrika og varmt 🙂 Sør Afrika er virkelig et land som anbefales å dra til! Jeg var der selv i slutten av Januar 2011. Så jeg anbefaler virkelig Sør Afrika og Cape Town Marthe 🙂
      Cape Town var helt utrolig ! 🙂 Jeg skal tilbake en dag!! 🙂

    6. Hei hei!
      Hvordan går det? <3
      Kan du gjøre meg en tjeneste? - Stemme på mitt blogginnlegg, så får jeg innlegget mit lenger opp på forsiden til nettavisen n2p.no! Hadde satt utrolig pris på det! Gå til min blogg/url <3
      Vil også anbefale å registrere deg der, så får du dine blogginnlegg på forsiden, og bloggen i topplisten dems. Jeg har selv fått veldig mange nye lesere etter jeg registrerte meg! 🙂
      klem <3

    7. CAMILLA: Okei! Tusen takk for at du tok deg tid til å skrive dette. Hvor varmt var det sånn ca da du var der? Og vet du hvor varmt det blir når det er “vinter” i Afrika. Jeg skal innrømme at jeg ikke har peiling på været i sør afrika. Jeg vet bare at det aldri blir kaldt i Nord og regnet med at det ihvertall aldri ble kaldt i sør da. Hehe!

    8. Har du tenkt på å sette en møtetid og plass hvor folk kan komme å se deg? Hadde vært kjempe kult å møte deg! 🙂

    9. Å, wow! Jeg elsker virkelig de sorte skoene uten tå. Kjøpte et par sorte sko uten tå på bianco i dag, og jeg elsker dem allerede 🙂 Hvor vakre sko har ikke du liksom. Ah!
      Men, koselig å kunne tilbringe tid sammen med familien sin 🙂 Selv er jeg 10 timer unna familien min fordi jeg flyttet til Bergen – det vet du jo. Jeg savner dem, men kjenner virkelig at “voksen livet” har kommet, og det er godt. Ha det KJEMPE koselig med familien din, det fortjener du! 🙂

    10. God tur! 🙂
      Jeg har et lite spørsmål til deg: Kan du snart ha en spørsmålsrunde der du svarer på video? Du har så sinsykt fin dialekt! 🙂

    11. Sofie: Hehe, det er så pinliig! Å prate til seg selv forann videokamera er kjempe kleint, for ikke å snakke om å SE videoen etterpå! Hehe, hjeelp! Jeg tror nok det bare blir video uten så alt for mye prating en stund til fremover dessverre. <3

      Tiltalk: Jeg skjønner. Jeg synes du skal ta på deg akkurat det du har lyst til, men jeg ser at det kanskje kan være flaut hvis ingen andre har kommet så langt 🙂 Det kommer nok på videregående. Da går de i hæler alle mann 😀

      Ragnhild: Vel jeg blir å finne i sentrum i Stavanger i morgen mellom ihvertfall 13.00 og 16.00! 😀

      Tusen takk alle sammen 🙂 Dere må ha en super uke selv!

    12. Går du alltid på hæler?:O Siden du ikke pakker med noe annet, syns det er nok å gå med hæler på lørdager jeg, men heldig hvis du syns det er behagelig, det ser jo helt klart best ut:)

    13. Hei, jeg lurte på noe! Hvordan er dette Fashion Week Live-spillet som har kommet? Du som blogger om klær og sånt mener jeg. Hørte det skulle lanseres på facebook idag, men kommer ikke inn 🙁 Det må jo være PERFEKT for sånne som “oss” 😀

    14. Hei hei!
      Hvordan går det? <3
      Kan du gjøre meg en tjeneste? - Stemme på mitt blogginnlegg, så får jeg innlegget mit lenger opp på forsiden til nettavisen n2p.no! Hadde satt utrolig pris på det! Gå til min blogg/url <3
      Vil også anbefale å registrere deg der, så får du dine blogginnlegg på forsiden, og bloggen i topplisten dems. Jeg har selv fått veldig mange nye lesere etter jeg registrerte meg! 🙂
      klem <3

    15. Bare hyggelig Marthe! 🙂 Når jeg var der var det mellom 24 og 40 grader.Altså ganske varmt. :)Jeg er ikke helt sikker faktisk. Men nå er det ca 12 + grader i Cape Town. Tror det varierer mellom ca 1-15,16 grader.Det blir kaldt i sør også! Jeg har vertsfamilier som bor i Cape Town som jeg har kontakt med, og de sier at det for øyeblikket nå er 12 grader. De har hatt helt ned til 1+ grad nå som det er vinter. 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg