20 eller 2års feiring?

Haha, har dere sett! Ble litt i tvil om det var 20 eller 2års dagen til Malene vi feiret i går. Hun fikk nemlig krone, tryllestav(?) og wait for it.. Rosa hundebæsjposer med “happy pooper” på til sin nye hund. Hun fikk selvsagt masse annet også, men jeg tror det var denne gaven hun ble aller mest fornøyd med. Dere ser det vel i de glitrende øynene, for ikke å snakke om gliset! Haha. Malenemor…

Vi ble en del jenter utover kvelden og fikk servert masse digg av både mat, godteri, og bakverk. Dere får nøye dere med de fristende bildene over! Ellers fikk vi med oss The voice og koste oss til sent. Det ble ikke så mye søvn på meg i natt. Jeg hoster som en gal og jammen tror jeg at jeg har fått feber også. Jeg som aldri får feber! Men jeg håper formen blir bedre for jeg vil ha en reprise av gårskvelden!


Penger brettet som hjerter fra Ilja! Her har dere et bursdagstips. Nå gjelder det bare å lære seg det.

Hadde dere en fin fredag?

– Marthe <3

30 kommentarer

Siste innlegg