En stor og viktig dag..

Vet dere hva? Dette er en stor og superviktig dag. Det er nemlig to som fyller år i dag! Min gode, gode bestefar blir 65 bittebittesmå år i dag og som om ikke det var flott nok, har bloggen også bursdag! Det er i dag nøyaktig et år siden www.martheborge.blogg.no startet opp. SÅ. Gratulerer så mye med dagen bestefar og gratulerer til www.martheborge.blogg.no!

På et år har det blitt postet 1242 innlegg på denne bloggen. Det har tikket inn hele 95 000 stort sett bare fine kommentarer, og på dette tidspunkt har bloggen mellom 12 og 16 000 daglige, faste lesere. Sidevisningene ligger på det dobbelte, altså 25-31 000 per dag! Jeg er så glad og fornøyd. Tusen takk for at dere har hjulpet meg dit jeg er i dag! Bloggen er ingenting uten dere.

Bestefar fikk egentlig to flakslodd, after eight og lacoste parfyme fra meg til bursdagen, men de to flaksloddene ble fort til seks. Tre nye turer ned på butikken og seks skrapte lodd senere fikk han 250kr også. Hihi! Alltid gøy å vinne nye lodd. Spenningen og håpet om å vinne millionen tidobles jo!

Nå vil jeg at dere skal ha en flott lørdagskveld. Spesielt du bestefar! 
En oppdatering fra dagen kommer snart!

– Marthe <3

41 kommentarer

Siste innlegg