LANGEDRAG

Åh, i dag har vært så gøy! Vi har besøkt denne friluftsparken med ulver og all slags ville dyr! Vi fikk blant annet akkurat med oss fòringen av ulvene, som var kjempefasinerende. Fòringsdamen var ikke bare en i gjengen av ulveflokken, men selveste sjefen selv! Holdt på å le meg ihjel der hun gikk og knurret, lekesloss og lagde andre rare ulvelyder. Også gjeitene da.. Åå! Er det noe jeg ønsker meg denne jula så er det en gjeit! Herlighet så nydelige. GI MEG EN!


Tenk at disse nusselige dyrene blir…


Slik…


Den lille gjeita her ville helst spise opp foten min.


Ååå!


Grisen(e).

En perfekt påskedag!

– Marthe <3

52 kommentarer
    1. Var på langedrag på leirskole for noen uker siden, geitekilliningene er helt fantastisk søte! Tipper du koste deg KJEMPEmye 🙂 men vi ble syke etterpå av maten da… ( Fine bilder, du er veeeldig pen) <3<3

    2. Utrolig koselig å være på langedrag, har vært der mange ganger selv 🙂 må bare si at jeg digger bloggen din Marthe, definitivt min yndlingsblogg!! 🙂

    3. Anne: Å <3 Tusen takk for det 😀
      anonym: Har jeg skrevet jula? 🙂
      anonym: Tusen takk! Huffda. Vi ble ikke syke av maten, men vi hadde bare en vaffel da 😀
      Tusen takk alle sammen <3 Må dere ha en super påske selv!

    4. Hvor ligger langedrag i forhold til hytten deres og husker du hva stedet heter? 🙂 har hytte 20 min unna selv, og veldig Morro om vi har i nærheten av hverandre! Digger deg

    5. Geiter er så søte, har lyst på selv! Elsker dyr<3
      Men fine bilder og elsker bloggen din<3 Du fortjener å være øverst på listen! God påske videre og kos deg masse Marthe! :)<3

    6. Kjempe kjempe fine bilder, flink du er Marthe! Håper du koser deg masse videre i påsken <3
      Jeg har bare ett spørsmål angående betakaroten. Hvor lenge før bør jeg begynne på betakaroten når jeg skal i solen siste uken i juni? Ønsker en gjevn og fin brunfarge som du har og hadde i mexico, jeg har to pakker av den du gikk på i mexico 🙂 Og hvor mange tabletter tar du om til dagen?!

    7. du er sååå pen . Er du seriøst 19 år ?! Du og kjæresten din passer såå godt i lag . Elsker bloggen din <3 og du har nydelig stil ! Stå på videre , marthe :))

    8. sirii0: Tusen takk! Det var hyggelig å høre 😀 Jeg fyller 20 i august, men foreløpig er jeg 19 ja 😀 Hehe
      Åshild: Begynn to uker før du drar så får du en kjempefin effekt. 🙂 Det gjorde jeg. Du trenger kun 1 tablett om dagen. Jeg tok aldri mer enn det og de har absolutt gitt effekt! <3
      Anine: Ikke sant. Herlige! Tusen takk og good påske selv! <3
      anonym: Jeg hadde tenkt til å redigere dem her, men nettet er litt dårlig så jeg får gjøre det så fort jeg er hjemme igjen 🙂
      Kristine: Hytta ligger på Liaset ved Nesbyen 🙂 Hørt om det? <3
      Mohima: Ja jeg har det, men jeg bruker det desverre aldri. Jeg skjønner det ikke helt jeg. Hehe, huff!

    9. Flink du er til å oppdatere!! Selv på ferie, blir jo helt målløs! 🙂 bra du har hatt en bra dag, og geiter ER skjønne!

    10. Får så gode minner av å se de bildene! Var på leirskole på Langedrag for to år siden, det er noe av det gøyeste jeg har opplevd! Fantastisk sted 🙂

    11. Ååhh, jeg var på Langedrag HVER sommer når jeg var mindre. Nå er det evigheter siden sist 🙁 Det er såå fint der! Elsker det stedet 😀 Det er vel ikke så mange mennesker der på denne tiden av året?

    12. Hun Tuva (hun som er sjefen i ulveflokken og eier Langedrag) kjenner jeg (eller pappa da). Har snakket med henne mange ganger, hun er sykt hyggelig 🙂

    13. Heeej xD Jeg bor ikke langt unna langedrag !!! 😀 Hva heter det der dere har hytte ? x) Jeg bor i Uvdal xP Hvis du vet hvor det er xD

    14. Heej ! 😀 Jeg bor ikke langt unna Langedrag ! xD Hva heter det der dere er på hytte ? xP Bor i Uvdal xD

    15. Tone: Det heter Liaset her vi har hytte. Ca 10 minutt kjøretur fra Langedrag 🙂
      Silje: Det heter Liaset, men det er foreldrene til Jonas sin hytte da. 🙂
      Benedicte: Nei så heldig! Haha, kan jeg få en eller? <3
      Eline: Det var utroolig mange da vi var der. Men det har nok med påskeferien å gjøre. Det er nok ikke så mange der ellers om vinteren når det ikker er noe ferie. Men det var kjempefint likevel! <3

    16. Vet… Det er så fint og koslig der. Har vært på klassetrinn til langedrag en gang i høst 🙂 men det var kjempefine bilder i håper du koste deg masse.
      P. S. Du er en superflink blogger <3

    17. Ja, har hørt om Liaset, men hytta vår ligger 20 min på andre siden av langedrag 🙂 10 min etter den lokale nye butikken, hvis dere vet hvor det er 🙂 <3

    18. Der var jeg på leirskole for mange år siden, var en helt fantastisk opplevelse! Vi gikk inn til polarrevene og matet dem med fetaost vi selv hadde laget. Var utrolig morsomt å få sitte der å mate og kose med dyrene 🙂

    19. Ja, har hørt om Liaset :)) men vår hytte ligger 20 min på andre siden av Langedrag, i nærheten av Norelaft, eller om du har sett den nye nær butikken, som ligger ved demningen i tunhovdsfjorden, så er det ca 10 min etter det 🙂 <3

    20. Jeg vet ikke om du vet hvor Hidra er, men det er en øy utenfor Flekkefjord. Der er det en sånn ordning der du kan kjøpe deg en sau/ geit som bare er din! Du kan gi den et navn, og så får du et fadderbevis med bilde av sauen/geita på. Så kan du gå inn på nettsidene til firmaet, og der kan du lese blogg om alle dyrene, og så kan dy se hvor de er, fordi de har på seg en gps. Da får du et dyr som bare er ditt, og du hjelper til med å holde landskapet på norges fineste plass! Jeg har selv en sau, som jeg har bilde av på siden av senga, kjempekoselig! Her kan du lese litt om det: http://sukkertoppen.org/ :))

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg