M RAZOR

Jeg får ofte spørsmål om hvordan jeg barberer meg og hvilke produkter jeg bruker til dette. Tidligere brukte jeg first price barberhøvler og gjorde unna hele barberingen i dusjen. Ikke brukte jeg barberskum heller og selv om resultatet ble helt greit, tørket leggene fort ut. Nå skal leggene mine se langt etter first price! Jeg har nemlig begynt å bruke en fargerik kvalitetshøvel fra M Razor.

M Razor er et helnorskt brand som satser på miljø, kvalitet og kundeservice samtidig som barberhøvlene er nesten gratis! Er man abbonoment på M Razor så mottar man fem barberblad hver tredje måned og prisen på dette er 99kr. Frakt er 25kr og toll behøves ikke da nettsiden er norsk.


Her har vi høvelen og den miljøvennlige posen den kommer i. Friske farger!


Her er de gamle høvlene jeg brukte. Ligner mer på gravemaskiner eller hva?

M Razor er barberhøvler med fem blad system og aloe vera for behagelig barbering. Jeg er kjempefornøyd med min og kommer ikke til å bruke noe annet enn disse i fremtiden. Ikke bare er de trendy. De er fleksible og veldig gode å jobbe med. First price høvlene er jo så skarpe at man nesten kan garantere å kutte seg. Etter å ha barbert meg med min M razor, smører jeg meg inn med en god, fuktighetsgivende body lotion, og det er det som skal til for å få silkemyke, skinnende legger!

Har du lyst til å teste høvelen før du kjøper den, kan alle få en gratis testpakke for kvinner som inneholder nøyaktig den barberhøvelen og posen som jeg har vist frem her. Det er ingen kjøpeplikt! Skulle du ikke være fornøyd med høvelen og heller ikke ønske abbonnement med Mrazor, gir du bare beskjed om det innen 10 dager etter at barberhøvelen er kommet frem. Lyst på en gratis, super barberhøvel? Fyll inn den nødvendige informasjonen HER.

Bestill høvelen selv HER.

– Marthe <3

        Annonse

36 kommentarer
    1. bruker den selv oger veldig fornøyd:-) men bruker du å barbere deg helt nederst med anklene, eller di “kulene” på siden? når jeg barberer meg tør jeg nesten ikke å barbere meg der..

    2. …: Ikke med tanke på hvor mange innlegg som faktisk publiseres i uken. Jeg poster mellom 21-30 innlegg i uken og da synes jeg at dere må tåle et par annonse innlegg. Vanligvis har jeg ikke mer enn et annonse innlegg heller. Synes vi bloggere fortjener litt penger også for den jobben vi gjør, men det er kanskje ikke så lett å se jobben bak en blogg som leser fra utsiden.

    3. Syns litt annonser er helt greit, er tross alt jobben din! Og jeg som sikkert mange andre kan se hvor mye tid du bruker på bloggen. Stå på Marthe 😀
      Jeg vil bare si at din blogg er min favoritt! 🙂

    4. Jeg er helt enig med Cathrine! Og man må virkelig tåle såpass som en leser. Når man er toppblogger, bør man ha litt penger for den jobben bloggeren gjør 🙂 og Marthe gjør en god jobb!
      Over til innlegget; jeg har alltid vært så “misunnelig” på hvor flotte bena dine blir etter du har barbert dem. Mine blir ikke så verst mine heller, men tror jeg vil teste ut dette. 99 kroner er ikke dårlig! Takk for tipset Marthe 🙂

    5. Å den vil jeg prøve, blir bare litt vanskelig siden jeg må ver over 18 for å bestille den 🙁
      Syns det er greitt med litt annonser jeg 🙂

    6. Jeg er enig med det at det er en god del reklamering på bloggen din, men det er det på mange av bloggene som jeg leser og for meg er ikke det et problem. Skjønner jo at det er nødvendig i og med at det er en kategori under det med å tjene på bloggen. Synes og at det ofte er ganske bra, for eksempel slik som dette, jeg har aldri hørt om denne type razor og synes det virket bra, så jeg skal hvertfall prøve det! 🙂
      Hvis man ser på hvor mange innlegg som skrives av en blogger, er jo ikke flertallet reklamering og sponsing, så vi som lesere bør nok heller se det positive i det.
      Stå på, du har en herlig blogg 🙂
      God påske!

    7. Høres bra ut, men er jo ikke helt gratis da, med tanke på at man må betale 49 kr i porto. Dette er jo ikke all verden, men uansett må man jo frem med kortet.
      Diggre bloggen din, klærne og deg. Stå på!:-)

    8. Syns også at det er greit med annonser. Det er jo tross alt dine egne meninger, og produktanmeldelser som postes… syns de innleggene kan være like spennende som andre innlegg, selv om det er annonser!:D

    9. Anette: Tusen takk! Det var godt å høre 🙂 Jeg annonserer selvfølgelig ikke for ting jeg missliker eller ikke har noe som helst interesse for. Det tror jeg dere også vet 🙂

    10. Fikk veldig lyst til å kjøpe denne nå, men jeg forsto egentlig ikke helt hva som er så spesielt med den? Er det bare en vanlig barberhøvel, eller er det noe som gjør den unik sammenlignet med andre barberhøvler?
      Og – kan du bruke den overalt, ikke bare på leggene?

    11. Jeg liker at du svarer leserne dine her på kommentarfeltet, er ikke alle toppbloggerne som tar seg tid til slikt 🙂 Du er flink du marthe! 😀

    12. Ja, jeg er enig i at du er flink å svare på kommentarer!
      Du er også selvsagt super flink til å blogge, og skrive innlegg 🙂
      Synes det er helt greit med annonser jeg, for jeg velger å tro på at du faktisk er fornøyd med produktet.. blir annerledes med dem som annonser for alt og ingenting, men barbering metoder er det faktisk mange som trenger tips. Må man være 18 for å prøve gratis pakka?

    13. Jeg lurer på om du kan skrive et innlegg om hvordan du blir så brun og hvordan du bevarer den fine brunfargen din?:-D Elsker bloggen din, du er så pen 😀

    14. Leser bloggen din hver dag, og du er kjempe flink!! Men den barberhøvelen, er den virklig kjempe bra og bedre enn venus, eller tok du litt i fordi du skal reklamere for den, hvis du skjønner hva jeg mener :p For hvis den virklig er så bra så bestiller jeg den nå 😀

    15. Jaja, jeg tåler det.. Mente ikke å være slem eller noe, er jo sant at det er mye jobb også videre.. Men er jo frivillig da.
      Men syntes du er utrolig flink til å blogge altså, og ikke minst god klessmak 🙂

    16. Har bestilt barberhøvelen men lurer på om man kan fylle på alovera? 😀
      Og jeg digger bloggen din, du skriver så morsomt og jeg har fått meg mange flere favoritt smoothies 😀

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg