Voldemort kom på døren!

For en skremmende overskrift på et aldri så hyggelig blogginnlegg! Runwaydreamz Voldemort shortsen min er endelig kommet frem. Bare sånn seks uker for sent? Shortsen ble sendt i retur første gang og dermed fikk jeg den ikke til Mexico som planlagt, men nå er den altså her.

Jeg bestilte den i S ettersom jeg fikk høre at shortsene var ekstremt små i størrelsen. Det var ihvertfall ikke min! Jeg svømmer i den både ved rumpa, lårene og magen, men til tross for det så tror jeg jammen ikke at jeg orker å sende den tilbake for så å få den i XS til neste vår.. Hehe. Neida, det skal bare ta to uker å sende den. Det er bare jeg som har vært litt uheldig.

Shortsen koster 165 $ og frakten tror jeg ble på rett under 200kr. Toll har jeg ikke fått noe som helst regning eller beskjed om å betale for, så der har jeg foreløpig betalt null. Ellers.. Er shortsen nydelig! -Men neste gang hører jeg ikke på noe størrelseguide. Jeg ville mye heller sagt at shortsen er stor i størrelsen. Vanligvis passer jeg S kjempefint, men denne shortsen var diger. Det er for all del mye bedre at shortsen er for stor enn for liten, men dette er egentlig FOR stort.

Heldigvis finnes det belter, triks og juksing!
Likte dere den? Skal vise den på senere i uken..

– Marthe <3  

38 kommentarer

Siste innlegg