Påskemorgen!

Å som jeg kan kose meg! Jeg sto opp klokken syv i dag tidlig og nå er nesten alle ærender i boks. Det er kun bloggarbeid som gjenstår, men det er da bare hyggelig! Jeg har forresten fått tre pakker på døren i dag og alle var like flotte. Gleder meg så til å vise dere. En av pakkene blir avslørt i dag.

Fire søte antrekk er i boks for turen! Jeg har en misstanke om at det er lite med snø igjen der oppe så da krysser jeg fingrene for at jeg faktisk kan gå i de antrekkene jeg har pakket med. Nei slapp helt av, jeg har verken pakket shorts eller skjørt, men jeg har ikke tenkt til å ta antrekks bilder i joggebukser, ullsokker og støvler heller. Litt inspirerende må man da kunne være på hyttetur også? Om jeg bytter ut hælene med ullsokker to minutt etter at antrekksbildene er tatt, vet jo ikke dere uansett! Hehe..


Så har jeg fått ryddet i klærene mine også. Herlighet. Noen har stått opp på riktig ben i dag!

Etter litt mer jobbing skal jeg belønne meg selv med dette! Jeg gikk til innkjøp av Det Nye da jeg var og handlet til morgenen i dag. Synes fotballfruen har vært helt fantastisk som blogger denne måneden. Til tross for masse reising, radiointervju, shoot og intervju for Det nye, tv innslag på både god morgen Norge og Senkveld OG all jobbing med den nye boken hun har gitt ut, greier hun likevel å oppdatere bloggen sin like hyppig som alltid, om ikke hyppigere! Det er bare fantastisk. Den førsteplassen tilhører ingen annen. Jammen greier hun å trene også inni det stramme tidsskjemaet.

Flere som skal av gårde på hyttetur i påska?

– Marthe <3  

25 kommentarer
    1. Kjøpte DetNye jeg også, mest pga Caroline;)
      Kos deg på hytta!
      Har du hatt JC skoene lenge? De helt vanlige svarte?

    2. Uff, nei påske på fjellet er det verste! Kanskje på grunn av at man tilbringer hele året ellers der? 😉 Her blir det nok en tur til østlandet på torsdag!

    3. Er det Runwaydreamz shortsen din som ligger på bildet??
      Hadde du hatt mulighet til å fortelle litt om priser med frakt/toll og størrelser?:-)

    4. Skjønner ikke hvorfor du pakker med JC’s og høye hæler når du skal på hyttetur bare for å lage “inspirerende” antrekk :p mye vits. Kos deg på hytta 🙂

    5. Så herlig da! Men jeg syns du skal ta det med ro og gå i slapp-klær oppe på hytta. Du trenger virkelig ikke å skifte i et sekund, også ta antrekksbilder også skifte tilbake. Det går helt fint om du ikke legger ut antrekk i et par dager, jeg tror vi lesere overlever. På hytta skal man kose seg og slappe av!! Man trenger ikke være inspirerendes da, egentlig 🙂

    6. Katrine: Tusen takk for det, men jeg synes bare det er morro jeg. Hehe 🙂 Føler ikke det blir ordentlig blogging uten de daglige antrekkene og nå har det blitt litt for få av dem i det siste synes jeg. Det blir litt antrekk og litt joggebukse med ullsokker og kos 😀 Hehe!
      anonym: Da regner jeg med at du er en av de svært få som ikke liker outfit bilder. Takk for det! 🙂
      Tonje: Ja det kommer senere i dag 😀 Med bilder av shortsen!
      Camilla: Takk! 🙂 Nei det er ikke Jeffrey Campbell, men et nytt par fra modekungen. De ligner fryktelig på jc skoene på bildet, men de ligner ikke så veldig egentlig 🙂
      Takk alle sammen, og dere som skal av gårde på hyttetur selv må ha GOD TUR! <3

    7. Skal på hyttetur jeg og ^^ Nå snart går bussen så jeg måtte jo bare innom bloggen din en liten tur først!!
      Og bare sånn at du vet det så er du en utrolig god blogger !! Du oppdaterer oftere enn andre blogger jeg leser!! Og du fortjener virkelig å ligge på topp 10 😀

    8. Kos deg mye i påskeferien! Tnåå, har godtestopp, også viser du det beste påskegodterie på jord 🙁 Men det går helt fint, Hehe <3 Du fortjener og ligge på top 10! Hvis noen sier du ikke gjør det... 🙂 Beste blogg!

    9. Marthe, så utrolig hyggelig av deg! Nå ble jeg veldig glad, tusen takk for så fine ord <3 Synd du ikke var i Drammen, håper vi møtes snart 🙂
      God påske <3
      Klem fra Caroline 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg