Aprilspøk nei?

Åjoda! Gårsdagens innlegg var nok bare en aprilspøk. Desverre for min del. Jeg skulle for all del gjerne hatt en slik leilighet, men akkurat den eksisterer nok ikke. Hehe! Jaja, det var ingen dum aprilspøk ihvertfall! Det var flere som gikk på til tross for de 30 000 som ble nevnt i slutten av innlegget. Så godt dere tror om meg og min lønning da! Hehe, jeg informerer gjerne om at så rik er jeg langt ifra.

Angående den litt mer realistiske leilighetsjakten så fikk vi ikke leiligheten vi var og så på forrige uke. Vi skal nå på ny visning i morgen. Det er bare å være tålmodig når man er på leting etter et fint bosted.

Litt bilder fra svømmebasseng besøket i går..


Kusine på tolv til venstre og farfar på snart 73 til høyre.


Proffen!


Og enda en svømmende kusine på 9år!


Farfar både svømmer og løper fast fire ganger i uken. SPREKT!


Heier ved sidekanten!

I dag er det tid for å reise tilbake til Kristiansand!

– Marthe <3

25 kommentarer

Siste innlegg