Hektisk sommerdag!

Huff, i går gikk i ett! Da Jonas kom hjem fra jobb bestemte vi oss veldig spontant for å hive oss på kino og før den tid måtte jeg rekke å kjøpe lader til det nye kamera. Tror dere ikke jeg glemte hele laderen når jeg kom inn i fotobutikken og fikk øye på en portrettlinse? …. Så her står jeg uten lader igjen, men med ny portrettlinse! Weey! Jeg skal vise dere linsen senere. Den kostet 1000kr mindre enn den forrige!


Første bilde tatt med portrettlinsen. Testing testing!


Fine Kristiansand kino!


John Carter ble filmen, etter Jonas’s ønske. Jeg sovnet! Hehe.. Ren guttefilm.



Sniktitt på kinoantrekket som kommer senere i dag!

– Marthe <3

20 kommentarer
    1. Hei!
      Må bare si at jeg syns du er en fantastisk inspirerende person! Håper du rykker oppover blogg.no for det fortjener du virkerlig i forhold til mange av de andre raringene som er der!! Det er liksom ikke noe drama med deg, du er profesjonell! Utrolig bra blogger er du, måtte bare få skrytt litt av deg;) Min favoritt!! 🙂
      Forresten! Hadde vært moro med en videoblogg med deg snart! lurer på hvordan dialekten din høres ut, når du er fra stavanger, men har bodd så lenge i Krs 😉 hihi

    2. Helena: Hei hei! Åå tusen tusen takk for det 😀 Kjempehyggelig tilbakemelding. 🙂 Jeg prater sørlandsk på sørlandet og stavangersk i Rogaland 😀 Hehe. Sørlandsk er ikke så vanskelig å lære seg så det gikk ikke mer enn tre måneder før jeg byttet over. Tror det er verre å lære seg stavanger dialekten. 🙂

    3. iKaroe: Ja det er nok ingen dårlig film. Det er bare jeg som ikke er storfan av romvesner, romskip, sverd, krig og andre planeter enn Jorda. Denne var en kombinasjon av alt dette. Hehe!

    4. haha, det er så standard meg å gå inn et sted for å kjøpe noe også komme ut med noe helt annet 🙂 godt å vite at det ikke bare er meg som gjør slikt! du og jonas er så skjønne, skikkelig perfect couple 🙂

    5. helene: Hehe, ikke sant! Ikke bare bare det der 😀 Tusen takk! <3
      Kristine: Takk! 😀
      Tea: Ja det gjorde jeg i Mexico ettersom mitt gamle ble ødelagt i en vanndam 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg