Skal bli samboere!

Tjo hei! Tenkte det var på sin plass med en oppdatering om hvor jeg er i verden. Jeg sitter for øyeblikket på Gardemoen etter en vellykket flytur fra Mexico. Flyet videre til Kristiansand går straks. Kjenner jeg har lyst til å stupe i sengen så fort jeg kommer hjem, men jeg skal rett til Jonas og kose meg der!

Vi skal.. Wait for it! Bli samboere! Hoho. Etter to og et halvt år er vel det også på sin plass, synes dere ikke? Vi har sett etter leilighet en stund nå, men det er jammen ikke enkelt å finne den perfekte! Vi har bare tenkt til å leie i første omgang men enten er det svindyrt, ellers er leilighetene alt for små. Vi har ikke lyst til å måtte gå oppå hverandre heller. -Og bare tenk på alle klærene. Jonas har ikke akkurat lite i klesskapet han heller! Vi trenger et soverom, et klesrom, en stue, et kjøkken og et bad. Leiligheten må være pent innredet, eller umøblert. Ja så vil vi jo ikke bo på landet heller! Noen som har denne perfekte leiligheten stående til oss i Kristiansand? Hehe, vi blir svært glade for litt tips!

Håper alt står bra til med dere også!

– Marthe <3

83 kommentarer

Siste innlegg