Luxusmote – Ny klesbutikk på nett!

God dag, god dag! Har dere sørget for å få med dere at www.Luxusmote.no, er nyåpnet på nett? Vel nå har dere det! Dette er en splitter ny klesbutikk på nett som selger alt fra kjoler, klær og tilbehør til en veldig rimelig pris. Jeg har selvfølgelig vært inne selv og sett. Mine favoritter finner dere på bildene under. Noen luxusmote varer venter på meg til jeg kommer hjem! Om ønskelig, kan jeg selvsagt blogge om disse når jeg får dem, og informere litt mer om kvalitet, frakt, osv!

En ny klesbutikk på nett må feires. Det synes ihvertfall jeg! Så jeg deler i samarbeid med www.luxusmote.no ut et gavekort på 1000kr til en av dere! Noen som har behov for å freshe opp vårgarderoben? Delta i konkurransen ved å gjøre følgende..

DELTA SLIK:
1. Lik facebooksiden til luxusmote HER.
2. Legg igjen en liten kommentar med navn og mail INNI kommentaren din. 

                                

Vinneren trekkes til uken!

– Marthe <3

                 Annonse

550 kommentarer

Siste innlegg