Moutfit – 12.03.12

Tenkte jeg kunne dele gårsdagens kvelds antrekk med dere. Det ble bare en rolig kveld på hotellet med masse god mat og et morsomt Mamma Mia show. Nå skal mamma og jeg ut og nyte solen igjen. Vi skal blant annet på en båt i to små timer for å snorkle og hilse på noen havskilpadder som holder til her! Kan nesten ikke vente til å få svømme med dem.. Mulig vi støter på noen rokker også. Skummelt!


Shorts, ring og skjorte fra Bikbok
Pumps fra Bianco

Har dere forresten lagt merke til at bildene på bloggen er blitt større? Min gode >Annika< har hjulpet meg med å få dem litt større! Akkurat nå ser det litt rotete ut fordi jeg ikke greier å laste opp bildene i riktig størrelse via blogg.no, men jeg regner med at det vil ordne seg når jeg kommer til Norge.


Smykke fra Cubus?

Oppdatering fra dagen kommer med et annet innlegg senere!

– Marthe <3

42 kommentarer

Siste innlegg