Nye leserbilder..

Jeg har fått mange nye leserbilder de siste ukene, og jeg vil veldig gjerne dele dem med alle sammen! Slikt gleder så utrolig mye. Tusen takk igjen, for alle disse flotte bildene dere helt sikkert bruker mye tid på å lage! Jeg må også få si takk til alle dere som legger igjen oppmuntrende kommentarer her på bloggen hver dag. Dere har vært vanvittig gode til det lenge nå! Fantastisk.


De to første bildene er laget av www.capturephotos.blogg.no


Dette er laget av Elise!


Dette av www.elisegd.blogg.no


Dette bilde er fra www.idabiieber.blogg.no


Og dette er laget av www.nibbea.blogg.no


Dette er fra www.susanneoghelenes.blogg.no!


Og sist men ikke minst dette! Laget av www.heleneth.bloggr.no

Tusen takk til dere alle!
Gode, trofaste leserne mine.

– Marthe <3

47 kommentarer
    1. Åhh, så koselig! Fine headere 🙂 Ville bare legge igjen en kommentar og si at jeg bare DIGGER BLOGGEN DIN ♥♥ Begynte å lese den for 3 måneder siden, og jeg bare elsker den! Stå på Marthe 🙂

    2. Kjempe fine! Det förste var finest :)) du har den beste bloggen,, åssen tar du ut vinnere etter konkuranser du har? 🙂

    3. jeg får bare utrolig lyst til å lage headere og bilder til deg når jeg ser dette. du er omtrent den eneste som gjør det av toppbloggerene, og jeg kan love deg det, at de som lager det til deg setter UTROLIG pris på det. Jeg lagde til deg sist(?) og da jeg så du hadde vist de, og fant ut at du lå på topp 10 i norge(!!!) så ble jeg nesten stum. Helt utrolig, haha! Ville bare si det. (ikke se bort ifra at du kommer til å få et par bilder i mail av meg de neste dagene) Elsker bloggen din <3

    4. Likte 1, 3 og den siste best ! ♥ <3 Btw; Du er såååååå pen, jeg ELSKER DEG OG BLOGGEN DIN !!!!!!!!!!!! 😀 ♥ <33

    5. Du har verdens beste blogg, Marthe! Du har liksom alt; God klesstil (!!!!!!!!!!!), godt humør, flink til å skrive, søtt smil, flink til å lage mat, bryr deg om leserne dine.. Jeg kan bare ikke få sagt nok hvor mye jeg digger deg! Å lese bloggen din er et av dagens små høydepunkt, og du virkelig inspirerer meg på mange forskjellige måter(Klesstil, matlaging, bloggskriving osvosv) og jeg håper du vet hvor flink du er til å blogge og hvor mye du fortjener å ligge på topplisten! Du har alle disse leserne av en veldig, veldig god grunn altså! Digger deg, og god påske forresten!

    6. Vet ikke helt hva jeg skal si jeg, Marthe… Men enten er du Guds vakreste engel, eller er du bare naturlig perfekt, rett og slett. Jeg ser innom bloggen din over ti ganger daglig, og jeg blir helt stum hver gang. Drømmeklesstilen, håret, kroppen og ikke minst utseende(!!) er helt fantastisk. Det og se ut som deg må være helt fantastisk. Jeg smiler hver eneste gang jeg leser innleggene du skriver, og ser på bildene av deg, du er en som får meg til å smile når ikke humøret er på topp, og du inspirerer meg til de grader! En blogger som deg fortjener å ligge på topplisten, men hvorfor er du ikke på første plass(??) Du kommer deg opp dit snart, det skal jeg love deg. Du får ha en nydelig ferie, og jeg bare gleder meg til du poster et innlegg igjen. Trodde aldri jeg skulle bli “fan” av en norsk blogger, men du ligger virkelig på min førsteplass av absolutt alle. Klemklem

    7. Skjønner godt at folk lager bilder og bruker tid på det, du er fantastisk Marthe! Stå på, du er herlig <3

    8. Marthe borge, hvor skal jeg begynne. Først om fremst ville jeg si at du er utrolig pen og mitt forbilde, helt seriøst! Jeg er innom bloggen din 3-4 ganger daglig og jeg elsker alt ved den feks. designet og måten du blogger på! Du fortjener seriøst 1 plass på blogg.no over hele Norge 😀 Du er garantert Norges best kledde og jeg ELSKER stilen din, stå på sweetheart aldri stopp å blogge! <3 😀

    9. Så flotte leserbilder! Og jammen er det koselig når du deler med oss 🙂 takk for at du er du Marthe!
      P.s ikke for å mase høl i hue på deg, men jeg har lagt igjen en Mail, og lurte på om du har sett den? Ha en fin kveld videre! 🙂

    10. Skulle bare mangle at folk skriver fine kommentarer!
      Du blogger jo så ofte og så bra:D
      Når du legger såpass mye tid ned til bloggen fortjener du ros;)

    11. Må bare si at du er super flink Marthe. Har ikke følgt deg mer enn et halvt år, men syns bloggen din bare blir bedre og bedre. Det som er så bra med bloggen din og ikke minst deg, er at du ikke bare tenker på vekt, trening og sunn mat. Også er du ikke minst ekstremt flink til å varier. Du virker veldig flink til det meste og kan like gjerne bruke klær fra Cubus, H&M og Gina Tricot enn å kjøpe kjempe dyre designer klær som en tiendel av leserene har rå til. Fortsett sånn som du gjør, Marthe og ha en riktig god påske !!

    12. Alle var kjempesøte ! nr 1, 3 og den siste var favorittene, men alle var fiine <3
      God påske, Marthe ! kos deg videre 🙂

    13. Grunnen til at du får så masse sånnt, og mangen kommentarerer er fordi du fortjener det! Du er definnetivt den beste bloggeren, du fortjener 1plassen!
      Men bruk nr1 som header, var sykt fin 🙂

    14. Andrea: Hei! Tusen takk for at du tok deg tid til å legge igjen en så hyggelig kommentar. Det er så godt å høre at dere setter så stor pris på bloggingen min. 🙂 Tilbakemeldinger gjør det hele hundre ganger så gøy. Tusen tusen takk og ha en strålende påske selv! 😀

      Sabira<3: Å! Tusen tusen takk for fine og motiverende ord. Skjønne deg <3

      Emilie Hexeberg: Herlighet, så mye fint i en og samme kommentar. Blir helt overveldet her jeg 🙂 Tusen takk Emilie! Jeg koser meg på en plass mellom 4 og 6 på topplisten også jeg. Men hvis du heier på meg så flyr jeg nok opp enda et hakk eller to vet du 😀 Hehe, GOD påske! Klem <3

      Emma: Tusen tusen takk Emma! Det var snilt av deg. <3 Positive tilbakemeldinger er det beste 🙂 GOD PÅSKE! Klem

      Fotoas: Åå, ja men da venter jeg i spenning vet du! Leserbilder er kjempestas! Etter å ha lagt dem ut på bloggen så legger jeg dem i en egen mappe som jeg kan klikke meg inn på og bli i godt humør igjen på en litt dårlig dag. 🙂 Dere kan det å oppmuntre : D

      Marthe K: Hei hei! Jeg skal sjekke mail med det samme. Og skal selvsagt svare så fort jeg får tid til det også 🙂 GOD PÅSKE! : D

      Tusen tusen takk for fine ord alle sammen. Jeg kan ikke svare enhver enkelt, men jeg leser alle sammen og setter stor pris på hver eneste kommentar. Alt det positive dere kan komme på å si. Takk skal dere ha. <3

    15. Hahah, jeg vet ikke hva det er i dag, men i dag er jeg så munter og glad at jeg får litt tårer i øynene av å se alle kommentarene. At vi som egentlig aldri har møtt deg eller kjenner deg, verdsetter bloggdronninga VÅR så høyt.
      Du er flink du, Marthe! Og det ser vi gjennom statistikk og kommentarer. (snufssnufs. Tørking av tårer pågår!).
      Stå på den fantastiske bloggingen din videre! <3

    16. Du burde tatt den første eller siste som header klart 😀 det var de fineste og hadde passet bloggen din utrolig bra 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg