MAGISK HJEMMESPA

Åh! Hjemmespa må være det beste. For noen dager siden hadde Jonas og jeg vår egen lille kveld med hjemmespa. Da vi var i Praha i fjor høst gikk vi til innkjøp av noen helt magiske dødehavsprodukter. Jeg skulle ønske jeg hadde en side å linke til hvor disse fantastiske produktene kan fås kjøpt, men det har jeg altså ikke.

MEN jeg har sett at de nylig har begynt å selge noe slikt på sørlandsenteret midt i gangen ved en av inngangene! Det må undersøkes mer for hvis disse varene er å få tak i her, så skal ihvertfall jeg gå berserk.

Jonas og jeg kjøpte dette i Praha for rundt 700kr. Ikke billig, men fy søren det var verdt det. De to digre krukkene er for tørre hender og alt annet du måtte ønske å bruke dem på. I den lilla krukken befinner det seg dødehavssalt i en helt nydelig duft som skal masseres inn i hendene for så å spyles lett bort. Etter at dette er gjort er hendene SILKEMYKE. Man skulle ikke tro at det gikk ann å få mykere hender, men så smører man på kremen fra den grønne boksen og jeg mener.. Slik skaper man magi.


De ser kanskje ikke silkemyke ut, men det kan jeg love at de er!

Den lille grønne krukken inneholder en krem for ansiktet med magnesium fra dødehavet, og det er absolutt en grunn til at den har fått navnet mirakelkrem. Man smører den på ansiktet som en maske, lar den virke i 20 minutt før man fjerner den ved hjelp av den lille trekantmagneten på andre bilde! Magnesiumet vil nærmest fly av for å feste seg på magneten og kremen etterlater seg DEN babyhuden. Det finnes nesten ikke ord for den slags softness. Du skjønner det ikke før du har prøvd selv.

Veldig sexy blir man ikke av den. Jeg vet ikke om jeg ville skremt bort kjæresten ved å se slik ut på første date, men er dere som et gammelt ektepar som Jonas og meg, så passer dette ypperlig å gjøre sammen! Såå koselig.

Noen som er kjent med disse produktene?

– Marthe <3

58 kommentarer

Siste innlegg