Ny spørrerunde?

Da var det jammen meg tid for en ny spørrerunde! Jeg trodde jeg nettopp hadde hatt spørrerunde, men da jeg sjekket var forrige i november! Gode gud, jeg har fått 5000 nye lesere siden den gang. Det er ikke rart dere har spørsmål til meg!

Da er det er bare å kjøre på! For å ikke stille spørsmål jeg allerede har svart på, kan dere sjekke mine tidligere svar under kategorien “spørsmålsrunder” i sidemargen til høyre. Jeg skal svare så utfyllende og godt jeg kan.

Jeg har bare beveget meg utenfor huset èn gang i dag, og det var da jeg ville ha en ordentlig frokost fra kjøkkenskapet. Ellers har jeg ligget som en slakt på sofaen med dataen over meg. Jeg får ihvertfall unnagjort en masse bloggrelaterte ting ved å være syk!

Nå er jeg spent på hvilke spørsmål jeg har i vente!

– Marthe <3

143 kommentarer
    1. kan du legge ut bilder av deg som 10-12 åring?
      kunne du tegnt deg og blitt kokk?
      hvordan går det med deg og kristinabe? har dere kontakt?

    2. Har du lappen? Hva skal du bli ? Hvorfor har du ikke jobb? Kan du og Jonas ha må gjøre video? Kan ikke jonas ha outifts på bloggen? Hva syntes du om at gutter blogger og at jenter gjør? Har du en god brownies oppskrift du kan vise på bloggen?:)

    3. Bruker du klærne mer enn en gang før du legger de i skitneklærne?
      Gjør du mye husarbeid hjemme?
      Hva har du tenkt til å gjøre til høsten når du er ferdig med friåret ditt?
      Hva gjør du når du putter f eks lange topper nedi shortsen eller bruker en kjole til topp? Blir det ikke sånn stort og rotete nedi sortsen som man ser da? Det blir det med meg :p

    4. Har du og Jonas laget en framtidsplan? Flytte sammen om x år, gifte oss om x år? Få barn om x år? Få x antall barn?

    5. Hvor lang tid bruker du på bade om morgenen ?
      Hvem tar bildene til moutfitene dine ?
      Vil du gifte deg med Jonas ? 🙂

    6. Leser både din å kristina sin blogg! fine begge 2, savner å se de fine ansiktene sammen! kan dere ikke være venner igjen, dere er jo såpass voksne at det ikke burde være så vanskelig:))
      <3

    7. Hva heter kameraet ditt?
      Trener du ofte med tanke på den drit flotte kroppen du har?
      Ikke frekt ment, men har du silikon ?
      Hvor lenge har du og jonas vært sammen ?
      Har du hatt brunt hår noen gang? 😀

    8. hvor får du pengene dine fra? Du drar jo til syden hele tiden nesten, shopper som en gal og har sykt fin leilighet og spiser god mat for dyre penger. Er så sinnsykt misunnelig, kommer pengene bare fra blogg? Eller er det arv? Haha.

    9. Hvor kjøper du mest klær?
      Hvilken sydensted har du å anbefale?
      Elsker stilen og bloggen din! You go girl 🙂

    10. beste stil tips?
      hva fikk du i snitt da du sluttet på ungdomskolen og vidregående`?
      skal du begynne å studere til neste år?
      hvilke fag valgte du på vgs?
      hvor mange kjærester har du hatt?
      hva syntes du om alkohol osv blandt mindreårige?

    11. Hvor lenge har du og jonas vært sammen? kan du se for deg en framtid med han? Nygiftet, tre unger en hund og nytt hus? Er du en type jente som liker å tenke hva framtiden bringer, eller lever du bare livet nå med kjekk kjæreste, nydelige venner, sydenturer og matlaging? Haha, får livet ditt til å høres perfekt ut, men er vell kanskje ikke like perfekt når du ligger hjemme syk? god bedring! <33 håper alt går bra med deg, og du snart blir frisk igjen, søta!:)

    12. Hvor mye tjener du gjennom bloggen?
      Hvem er det du bor med? 🙂
      Skal du studere igjen neste år, i så fall hvilken linje?
      Jobber du?
      Hvordan får du rå til alle de herlige klærne dine? 😀 hehe

    13. Er du flink med å holde det ryddi i klesskapet ditt?
      Kunne du noen gang tenkt deg å møte en leser?
      Kan du holde “månedens kommenterer”?
      Når begynte du å tenke på stil, og når begynte du å tenke på utseende?
      Ser du på deg seg som en god og snill person, for det er du virker det som! 🙂
      Hva er det meste flaueste du har opplevd?
      Tuller du og Jonas en god del, eller er det bare seriøst? 🙂
      DU ER FANTASTISK MARTHE! 🙂

    14. Kan du velge en månedens kommentar, blir gøyere å kommentere da i håp om at man kan bli den heldige, hihi
      Kan du svare på dette på en videoblogg? Hadde vært utrolig gøy å sett deg og hørt deg svart på spm på en video
      Hvordan møtte du jonas? Hvordan spurte han/du om å bli sammen?
      Kan du fortelle litt om russeknutene i russetiden?
      Hva synes du om at lesere kommer bort til deg hvis de ser deg i byen?
      Hva slags forhold har du og jonas?

    15. Jeg lurte på om du har noen jobb ved siden av bloggingen, eller lever du av den?
      Også lurte jeg på hva du gjør om du mangler blogginspirasjon, hvor får du da ny inspirasjon fra? 🙂

    16. Er ikke du og kristinebe venner?
      Kan du vise klesskapet ditt igjen?
      Hvorfor bynner ikke du å jobbe?
      Hvor er den fineste plassen i stavanger?
      Har du vært på hundvåg? Det er i Stavanger!

    17. Hvordan var du i utseende da du gikk på ungdomskolen? (f.eks den “tynne” osv)
      Hva er det fineste du har i klesskapet ditt?
      Har du kontakt med noen av toppbloggerene?
      Har du slitt med dårlig selvtillit?

    18. jeg så du hadde en kingslandjakke, holder du på med hest? jeg har selv en ponni som jeg konkurrerer i sprangridning med 🙂

    19. Du har så koselig blogg 🙂 har noen få spørsmål:
      – Hvordan sminke bruker du?
      – Hva får deg til og blogge?
      – Hvis du kunne velge en ting du skulle tatt med deg på en øde øy, hva ville det hvert?
      – Har du lappen?
      – Har du hvert i Trysil? Og hvis, hva syns du?
      – Kan du ha video blogg?
      – Kan du legge ut bilder av deg som yngre?
      – Hvilken blogger leser du?
      – Musikk smak?
      😀

    20. Kan vi få se deg uten sminke?
      Hva tjener du på bloggen?
      Treningstips?
      Følger du tipsene til leserne dine, som feks om øyenbryn? Mener ikke det som kritikk men du som er SÅ pen, “fortjener” finere øyenbryn for å si det på den måten. Et øyenbrynssett er å anbefale, og ikke vanlig penn for da blir streken så altfor sterk.
      Tar du mye sol?
      Hvor mye sparer du i mnd?

    21. Kan du skrivet tips til hvordan man kan komme seg over en gutt, og hvordan man kan se best ut for å skaffe seg en bedre neste gang? Akkurat nå føles det ikke som om jeg vil finne en ny, men bare ha han. Trenger tips til hvordan man kan få en like fin kropp som deg, og holde guttens interesse for evig..
      Han har nettopp slått opp, så føler meg helt på bånn..

    22. hvor høy er du?
      hva bruker du av sminke?
      bleker du tennenede dine, hvis, hvor ofte? og hva bruker du?
      hva renser du huden med? hvis du gjør det?
      bruker du noen kremer, for å f.eks..dekke ringer under øye/rynker, osv..?
      kan du ha en videoblogg om noe?
      kommer denne spørrerunden på film?
      bor du med kjæresten din ?
      leser du mye?

    23. JEG EEEEEEEELSKER DEG OG BLOGGEN DIN!!!
      kan du skrive ett innlegg om selvtillitt?
      Også lurte jeg på en ting.. og det er IKKE en frekk kommentar eller NOE sånnt! Men syntes du ikke noen ganger at håret og sminken din er liiiiiiitt for fjortis til å være den alderen du er i? altså med så sterke øyenbryn osv OG at håret ditt er ganske ”tupert?” … ikke at det ikke er fint, for jeg syntes egentilg at du er veeeldig pen men ja.. lurer!

    24. Bor du hos moren din eller med Jonas ? 🙂
      Jobber du ?hvis ikke, hvor får du alle de pengene fra ?
      Btw; du er søt !:)

    25. Har spørt om dette flere ganger, men aldri fått svar. Favorittbilde av deg og Jonas? Dere er så søte sammen.

    26. Hvordan var det for deg å gå fra å være en helt normal jente til å være toppblogger?
      Drømmejobb?
      Hva skal du gjøre til høsten?
      Elsker bloggen din Marthe, stå på!!!

    27. Skum leste gjennom spørsmålsrundene du har hatt, og så du hadde en halv bror i Thailand. Kan du fortelle litt om det? 🙂

    28. Hva skjedde mellom deg og kristinabe? hadde ikke dere blogg sammen før? føler jeg har hørt eller lest noe om dette før!

    29. Hvordan i, unnskyld språket, men hvordan i helvette klarer du å ha så flott kropp med tanke på at du lager så mye usunn mat og spiser mye? Trenger du ofte, hadde satt pris på om du kunne fortalt om treningsplanen din, du har en super kropp!!

    30. Hva syns du om alkohol?
      Kan du vise alle veskene dine?
      Kan du vise alle skoene dine?
      Bor du i leiligheten di nå, eller holder dere fortsatt på å oppusse?
      Hva er din favorittserie?
      Hva liker du best med Jonas?

    31. Du har en utrolig bra blogg, men jeg lurte på hvor lang ti det tok fra du laget bloggen til du kom på topplista og hvor lenge du har vært sammen med Jonas.

    32. – Hva tenke du når du fikk vite at Kristina hadde bestillt AKKURAT samme tur som deg til Egypt?
      – Snakket dere sammen der nede/møttes dere?
      – Hvordan var det å være der nede når hun var der? (med tanke på at dere ikke går så godt sammen?
      – Hva syns du om at hun hermer etter/”kopierer” noen av inleggene dine her på bloggen? (sånn som med de øredobbene på klær osv..)

    33. Hei!
      Jeg liker bloggen din kjempe godt og du er en pen jente men, jeg kan ikke unngå å legge merke til øyenbrynene dine! De er veldig “firkantet”, og ser litt unormalt ut. Har sett et bildet av deg når du hadde fikset de anderledes og da var du kjempe fin! Følte jeg bare måtte få sagt det 🙂 Sier ikke dette for å være slem eller negativ, men som sagt måtte jeg bare få sagt det 🙂 Ellers så virker du som en fantastisk jente! 🙂

    34. Hvordan får du penger til alt? Du har jo sagt at den eneste inntekten du har gjennom bloggen, men det er jo ikke så mye 😮 Du reiser jo hele tiden og shopper mye..?
      Digger forresten bloggen og stilen din, du er min moteguru!

    35. stakkkars 🙁
      jeg har innfluensa og har hatt det i 3 dager nå. vist du også har det så tror jeg ikke at du blir frisk å fort. fordelen er at jeg slipper 2 prøver som jeg ikke kan noe om. men jeg må jo ta dem senere da. får vertfall lenger tid å forbrede meg 🙂
      digger bloggen din 🙂
      kan du legge ut bilder at leligheten eller er dere ikke ferdige ennå?

    36. glemte et spørsmål 😀
      kan du legge ut bilder eller video fra når dere svømte med fiskene. du sa at guiden hadde filmet dere. kjøpte du den eller ikke ? 🙂

    37. Jeg er også syk 🙂 Da er det fint å kunne slappe av og lese den SUPRE bloggen din, Marte! God bedring 😀

    38. jeg skal til hurghada egypt om 4 dagen og jeg aner ikke hva man kan finne på der nede… så jeg lurte på om du har noen forslag til f.eks. bade steder, strender, resturanter, sentere, shopping OSV.?

    39. Ser mange spør Om deg og kristinabe? Hva er historien der?
      Kan du lage et innlegg om Sminken du har i sminkepungen din?

    40. -hvordan er shoppingen i hurghada egypt?
      -hvilke strender er finest?
      -hvor rei dere på kameler?
      – hvor badet dere med delfiner?
      -hvor fløy dere i sånne “ballonger” bak båten?
      -er det noen butikker du anbefaler (senter) ???

    41. Hvor kjøper du klærne dine ?
      Spiser du mye av fast food ?
      Kan du lage et innlegg om hele dagen din , når du står opp og når du pleier å legge deg , trening … osv??
      <3 <3 <3

    42. Hvordan er forholdet mellom deg og Kristina Bergsvik nå? Sorry hvis jeg blander meg litt vel mye skjønner godt om du vil la vær å svare 🙂 Også må jeg si at jeg Digger bloggen din med stor D som du ser 😀

    43. Hvordan har du det ?
      Hvordan går det med deg og typen ?
      Hva kan man gi til kjæresten dersom han har bursdag? Viss det ikke skal være en all for dyr gave ? 🙂

    44. Først og fremst må jeg bare si at du er heeelt nydelig og en fantastisk inspirasjon!
      1. Jeg lurer på hva det er du gjør med håret om dagene som får det til å se så fantastisk ut?? Da snakker jeg mest om frisyren med midskill og litt krøller. Hvordan får du det til å bli så fint? 🙂
      2. Hvor mye trener du og hva trener du?
      3. Hvor lenge har du og Jonas vært i lag og har du/dere noen tips til å holde gnisten oppe i forholdet? 😉 Hva bruker dere å gjøre når dere er sammen?
      4. Hva har du tenkt å gjøre med livet ditt de neste årene? Har du lyst å studere noe der du bor, har du lyst å reise og ta noen fag i utlandet, har du lyst å jobbe etc.

    45. Hva gjør du med håret ditt? Du har sinnsykt fint hår!!<3
      Har du et friår?
      Hvordan er du så tynn? Du skriver jo masse om
      mat. Trener du mye?
      Tjener du kun av bloggen?
      Elsker bloggen din, stå på<3

    46. 1. hvor gammel er jonas? 2. jobber du? eventuelt med hva? 3. hvem bor du sammen med? 4. er halvbroren din halvt thailansk? 5. hvor gammel er han? 6. har du flere søsken? 7. snakker du sørlandsdialekt eller stavanger dialekt? elsker bloggen din fordi du skriver om det som intresserer meg, mote, reiser og god mat 🙂 og så er du søt og du virker så snill og åpen. du svarer bra og utfyllende på spørsmålene du får, du har mange fine bilder og det du skriver er intressant. dette gjør deg til en superbra blogger 🙂

    47. Jeg har alltid sittet med spørsmålet om hvordan forholdet mellom deg og Kristina er nå, etter at dere sluttet å blogge sammen. Har der noen gang snakket sammen etter at dere ble uvener i fjor?
      Og forresten, møtte der på hverandre i Egypt?
      Ser at ingen av dere svarer på noe om den andre personen, men det er nok mange som er nysgjerrige, meg inkludert 😉

    48. Kan du vise eller forklare hvordan du får håret ditt så fint, du vet den hårsveisen du hadde når du var hos frisøren sist ! Var så fint med masse sånn fall i håret 🙂

    49. Du er en kjempeflink blogger, og har i det siste blogget mye om mat 🙂 Kan du si dine topp 3 favoritter (en liste for hovedretter og en for desserter) over det du har spist som du likte best denne måneden?
      Og hvor lang tid tok det å lage brownies-cookiene ? 🙂

    50. Kan du vise, evnt lage en videoblogg, om hvordan du ordner de krøllene du hadde mye i Egypt? Kjempefint!

    51. Hei 🙂 kan du skrive et innlegg om kjærster (hva man kan gjøre, snakke om, hvordan man skal “oppføre” seg fo å ikke miste den andre parten og det hadde vært morsomt om jonas kunne skrive et innlegg om hvordan han likte at jentene oppførte seg og hvordan gutter er, i for hold til kjærester)

    52. hvordan klarer du å holde deg så slank og fin? hvor mye spiser du løpet av en dag? ikke si sånn, spiser alt jeg vil osv. for misunner kroppen din virkelig:)hehe..
      hva farger du brynen med kunne vi sett et bilde hvor de ikke er farget?

    53. Kan du være så snill og svare på dette! MANGE SOM LURER NÅÅ!
      1. Hvordan er forholdet mellom deg og Kristina nåå?
      2. Bodde du og Kristina på samme hotell?
      (3). evt. Hvordan var det?
      VÆR SÅ SNILL OG SVAR!

    54. Hvilke barberings midler bruker du til ben, under armene og bikinilinje? Og hvilken bodylotion bruker du? Du har så fin hud!! Også, hvordan trener du? Trener du noe hjemme? Har du noen tips som er lette og gode til hjemme trening? 🙂

    55. Hvordan ble du kjent med kjæresten din?
      Hvordan har du råd til alt du gjør av shopping og reiser, når du ikke jobber?
      Kan du vise noen bilder fra da du var 13-15?

    56. – Hvordan er forholdet imellom deg og Kristinabe? Har dere noe kontakt etter krangelen? Viss ikke, savner du henne?
      – Går Jonas skole? eller jobber han? eventuellt med hva da? 🙂
      Håper ikke du syns jeg var frekk med spørsmålene, er bare nysjerrig jeg 🙂 brukte å følge med på bloggen til deg og kristinabe da dere blogget ilag, savner det litt jeg 🙂

    57. Er du rik ellerno? Siden du er alltid på restaurant, du var nylig på spa som kosta deg 2000 kroner, du shopper flere ganger i uka, og drar til utlandet annenhver mnd. I tillegg må du betale for mat i hverdagen, leie og regninger! Hvordan greier du dette? jeg sier ikke at det er noe galt assa, med å ha penger,men jeg bare lurer! 🙂

    58. bruker du jakke når du er ute? du har så fine klær, men det ser som oftest veeeldig kaldt ut! Så jeg lurer på om du isåfall kan begynne å ta med jakken du bruker i outfit bildene?

    59. Hvor høy er du?
      Hvor mye veier du?
      Hva gjør du for å holde kroppen din?
      Hva gjør du når du trener?
      Hva spiser du til vanlig?
      Hvilken størrelse bruker du?
      Har du noen gang vært “feit”? Eller feitere enn det du er nå, for nå er du perfekt! Skulle virkelig ønske jeg hadde utseende ditt!!

    60. Du kjøper alltid så mange fine kjoler osv.
      Det jeg lurer på er når får du bruk for kjolene? Du har såå mange fine kjoler, så lurte jeg på om du bruker dem ofte eller om de henger lenge i skapet før du får brukt dem?

    61. Hei! Først vil jeg bare si at jeg elsker bloggen din! Stilen din er skikkelig inspirerende!
      Jeg bare lurte på hvordan ditt forhold til mat og trening er, og hvilke nettbutikker/butikker du foretrekker å handle i? 🙂

    62. Hvor er perle kleshengerne dine fra, og hvor mye koster de? Er desperat. 🙂 Vet du fikk de av bestemoren (?) din, men er virkelig helt desperat, haha…
      Håper virkelig på svar!

    63. Kan du lage en video av hvordan du sminker deg til vanlig, og renser huden?
      Handler du mye på cover Brands? er det trygt å bestille derfra?
      Kan du filme et “moteshow” hvor du viser klærne dine?
      Digger deg !<3

    64. Du er en utrolig pen jente og jeg digger bloggen din 🙂
      Du har kjempe fin kropp, men du spiser jo kjempe masse, hvordan klarer du å holde den så fin ? 🙂

    65. Har vært fast leser en stund elsker bloggen din! Skiller deg ut posetivt altså:D men lurte på har Jonas og din mor et godt forhold ?og hvilket forhold har du til din mor? Stor klem fra Bergen<3

    66. Vil først og fremst si at jeg digger bloggen og stilen din! 🙂 Også lurte jeg litt på hvordan du trener, og evt. hvor ofte?

    67. kan du legge ut bilde av deg selv uten sminke?
      er du stolt av kroppen din?
      skal du og Jonas gifte dere?
      kan du lage sminkevideo og hårvideo? 🙂
      er det noe du ikke liker med deg selv?
      kan du svare på video? :))) <33

    68. går du med alle antrekkene du legger ut gjennom hele dagen eller skifter du, sånn typisk når du går i kjole og høye heler? Eller er det mest for bloggen/lesernes skyld 🙂

    69. den sandwitchen var unødvendig.. spesielt på en søndag når jeg ikke får kjøpt.
      men ellers; digger bloggen din 🙂

    70. er du kristen??
      skal du flutte ut siden det er så mye snakk om leilighet, eller er det hjemme hos deg om moren din dere pusser opp?? :))

    71. Hvor lang tid bruker du på å sminke deg hver dag?
      Hvor mange dyr har du hatt i løpet av ditt liv?
      Hvis du skulle fått en hund nå, hva ville du kalt den?
      Har du noen gang prøvd å stå på snowboard?
      :))

    72. – Bor du hos foreldre/alene/med kjæresten?
      – Får du mye penger av foreldrene dine til å ha råd til den livsstilen du fører, siden du ikke jobber og bloggen din først nå nylig har tatt seg opp?
      – Hvor ofte trener du og hva?

    73. Du har sykt fin kropp! hvordan holder du deg i form, og hva er det du absolutt holder deg unna når det gjelder mat?

    74. kan du lage en sko-mappe, hvor alle innlegg om nye sko havner? du har så mange fine, så blir det lettere å finne tilbake til dem 🙂

    75. Kan du legge ut bilde av fjortistiden din?
      Hvilken nettleser bruker du?
      Har du noen gang gått på fotball?
      Hvorfor blogger du?
      Møtte du Kristina B. i Egypt? dere bodde trossalt på samme hotell
      Hva er favortitt maten din?
      Hvem er dine aller beste venninner?
      Hvorfor var du ikke på bloggsamlingen i Drammen?
      Hva er dine værste uvaner?
      Hva slags humor har du?
      Hva er det mest negative ved Jonas?
      Hvem stoler du mest på?
      Hvilket kamera har du?
      Redigerer du bildene dine?
      Hvor mange bilder har du i arkivet?
      Hvor mange innlegg har du på bloggen?
      Hvor mange kommentarer har du på bloggen?

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg