I STAVANGER!

Da var Jonas og jeg i Stavanger gitt! Norges fineste by om jeg får kåre det selv. Jeg er snart ferdig med å legge ut fristende matbilder forresten. Jeg må bare legge ut bilde av den deilige frokosten min først.. Og den deilige kveldsmaten min.. Haha. I morgen skal jeg spare dere for alt som heter matbilder. Lover! De skal nemlig byttes ut med dagens innkjøp. Jonas og jeg har allerede vært på en liten times shoppingrunde i kveld og jeg kom hjem med to par nye sko! Åh, jeg har ikke vært så fornøyd på leenge!


Dagen startet med sushi og roadtrip!


Kun ris med scampi! og..


Vårruller!


Og frityrstekte scampi. Hoho, vi bestilte bare alt som fristet og delte det.


Åh, har dere sett? Hvis ikke dette er kunst så vet ikke jeg.


Favorittfylkene på en og samme stein.


Til slutt.. Litt fredagskos!

Jeg vet om ei som triller!

– Marthe <3

33 kommentarer
    1. stavanger er en utrolig fin by, men kr sand er definitivt den fineste sommerbyen jeg vet om! gleder meg til å se innkjøp og slikt, skal bli gøy å ha noe å lese/se når jeg er syk, haha! håper dere koser dere i stavanger og har en fin kveld videre 🙂

    2. Hvor skal dere shoppe imorgen og når ca? Er fra Stavanger og skal shoppe selv imorgen. Hadde vært morsomt og sett dere.

    3. Så kos da! 🙂
      Jeg prøvde forresten ut sjokoladecoockies’a i dag! Smakte himmelsk, takk for god oppskrift! Også lurte jeg på en ting.. Vi har fått en oppgave på skolen at vi skal lese en roman, og deretter skrive om forfatteren og hva boka handlet om. Har du forslag til hvilken bok jeg kan lese? En du synes er bra? Går i tiende klasse. hihi 🙂

    4. Kristiansand er verdens fineste by <3 Gleder meg vilt til jeg skal dit i vinterfreien, selv om byen er alleraller finest på sommeren. Finnes ikke bedre enn sommer i Kristiansand!! 🙂

    5. Christina: Å så gøy! Da skulle du kommet bort og hilst 😀
      Mari H: Ja det er nok sant. Kristiansand er en herlig sommerby <3
      Guro: Hei hei! Å så bra at de falt i smak. 😀 Hmm hmm. Det er så mange gode bøker. Hvis du set i bøker kategorien min i sidemargen til høyre så finner du mange bokanbefalinger der 🙂
      Mona: Hehe, vi skal være på Kvadrat halv tolv i morgen. Trasker nok rundt der i et par timer før turen går videre til byen 😀
      Skøyarstrek: Bergen kommer på tredjeplass! Haha <3 Bergen er også en heerlig by.
      Camilla: Begge 🙂
      Ingeborg V.A: Ja jeg har alle besteforeldrene mine her og tante 🙂 Og pappa når han er i byen <3
      Natalie og Holtebabes: Tusen tusen takk <3
      Helene: I like måte søte deg! Skal prøve å ikke skuffe deg 😀 Hehe.

    6. Ja er meget fint her oppe =)
      Tenkte jeg bare skulle gi deg et lite tips om at det er oppsetning av hairspray musikalen på solborg folkehøgskole i morra kveld (altså lørdag) klokka 20.00 om det kunne friste for dere =) gratis ingang =) så bare kom kom =)
      Du har en veldig bra blogg =)

    7. Kunne du lagt ut link til interiør sider der en kan kjøpe ting og tang? Har lite av sånne butikker her jeg bor og jeg vet ikke om så mange 🙂
      Liker stilen din i både interiør og klær! 🙂

    8. Kan du skrive noe om hva man bør ha med seg til Hurghada? Ellers noen tips? Shopping, restauranter, områder etc? Drar om ca. en uke, og synes det hadde vært hyggelig med svar 😉

    9. Du var jo kjempe fin i dag! Og dette “kunstbildet” oh, WOW sa jeg bare. Det var kjempe flott! Kos dere i byen i morgen og sov godt i natt søte Marthe! 🙂

    10. Høres gøy ut ;)! Gleder meg til og se skoene ! Men jeg har et lite ønske, kan du ta bilder av hele leiligheten din:)? Jeg er då nyserrig og leter etter inspirasjon;))

    11. Anonym: Jeg vet egentlig ikke om så mange selv. Jeg går alltid på de interiørbutikkene vi har rundt sørlandssenteret skjønner du :/ Har dere ikke de vanlige butikkene som Bohus, møbelringen og Skeidar? 🙂
      Vil ha tips: Det kommer et eget innlegg om dette! Skal sørge for at det kommer innen en uke 🙂
      Iselin: Haha, ja sant 😀 Gleder oss!
      Maja: Jeg har veldig lyst, men det er så mye som ikke er i orden enda. Det er skap som vi aldri får montert pga mangel på mannekraft. Det ser foreløpig bare rotete ut, men så fort alt er i orden, montert og ryddet så vil det komme bilder av absolutt hele leiligheten 🙂
      Tusen takk alle sammen! 🙂

    12. Det er SERRIØST ett under at du ikke er feit ass :p SÅ mye usunt som du spiser, å så lenge du ikke trener så mye! Der er du HELDIG :pp Skulle ønske jeg kunne gjøre det samme! 🙂
      Ha en fin dag da 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg