Interiør-shopping!

I dag har mamma og jeg vært på interiørshopping til leiligheten sammen! Åå, så mye fint som vi fant! Tenkte jeg kunne knipse noen bilder av det til dere i morgen når det er lyst igjen. Vi fikk blant annet tak i en stor sølvglobus. Jeg er for tiden svært fasinert av globuser. Ellers fant vi en nydelig sølvvase og en gigantisk klokke (jeg mener 1,5 meter gigantisk) i sølv som skal henge på veggen i stua. Hoho! Gleder meg til å vise.


Dagens lunch ble spist hos jorbærpikene..


Alt for mye godt å velge i!

 
 

Flere som har hatt en god dag?

– Marthe <3

37 kommentarer
    1. Hei 🙂 eg lurde på korleis du held kroppen din så slank? Du har så utrulig flott kropp! Misunne deg skikkelig. Har du noko gode råd te å få vekk ” the love-handles”? Einaste det eg ikkje får vekk. Utrulig irriterandes! Føle du kanskje har skrive om da før, isåfall kunne du nett ha lagt linken på bloggen, eller berre her i kommentarfeltet? Thank you!

    2. Kan du fortelle litt mer om Egypt turen? 🙂 Hvordan var Hurghaha? Hvor likte du deg best, Hurghada eller Sharm el Sheik? 🙂 Kanskje du kan lage en liten reiseguide for begge stedene? 😀

    3. Hei <3 Super blogg! 😀 Bare digger den, men det er en ting jeg lurer på .. .. ..
      Studerer du, går du på skole, hva vil du bli ?? 🙂
      Jeg mener ikke slemt ment, men bare lurer liksom 😉 Ikke misforstå!! 🙂

    4. Camilla: Det er på det nye sørlandssenteret 🙂
      Elise<3: Tusen takk for det! Jeg har et friår nå, men har planer om å finne på noe å studere til høsten. Foreløpig aner jeg ikke hva det skal være men jeg har ikke så lyst til å ta to år med fri så jeg må nok få fingeren ut 🙂 Hehe!
      Aida: Hehe, hun er veldig søt! Hun jobber innen psykiatri. 🙂
      Kristina F: Jeg skal skrive et innlegg om dette senere. Jeg har vært både i Sharm og i Hurghada så tenkte jeg kunne skrive et samlet innlegg med anbefalinger fra begge steder 🙂
      Line: Tusen takk for det! <3 Jeg vet desverre ikke om noen spesielle øvelser for akkurat det, men løping kan jo aldri være feil. 🙂 Løping er svaret på alt for min del ihvertfall. Selv om det kan være aldri så kjedelig. Prøv å finne deg en løype ute som passer deg perfekt. En ikke for kort, men heller ikke for lang løype. 🙂

    5. Åh gleder meg til å se! Blir jo sikkert kjempe flott med tanke på hvor god smak dere begge to har!
      Har hatt en fantastisk dag, og nyter livet! 🙂 ha en flott kveld videre kjære Marthe!

    6. Du er så vakker Marthe! Elsker forresten bloggen din, du er alltid så positiv og glad, noe som er kjempe kjekt, og gjør at det blir enda kjekkere å lese bloggen din! 😀

    7. Så koselig da 😀 Jeg har vært i stallen i hele dag, ridd og trent den nydeligste hesten i universet – min egen lille skatt 🙂
      Klem fra Lizbeth Osnes – Behind the scenes.. Der du aldri riktig vet hva du får – bortsett fra flere daglige innlegg. Bloggen handler om min glade hverdag med mote, skjønnhet, fest, shopping, vennskap, tanker, meninger, kjærlighet, bloggtips, bokomtaler, tips i livet generelt – og den psykiske lidelsen Anorexia Nervosa. Min blogg er min terapi, min hobby og min lidenskap. LIZBETHOSNES.COM

    8. Har hatt den verste dagen på lenge.. startet med at jeg forsovet meg, måtte haste fikse meg. Dra på skolen første to timene var veldig slappe. Mens resten 5 timer i strekk med 3 prøver på EN og sammedag.. uff studiespess er tungt.
      Uten om det har jeg slappet av med en venninne, så litt bedre ble den jo selvfølgelig! 🙂
      Men ett spørsmål, hvordan var det å møte Kristina? Utvekslet dere noen ord, er litt nysgjerrig nå ja..

    9. Hei! Wow, så utrolig kul stil du har! Oppdaget akkurat bloggen din 🙂
      Jeg liker veldig godt å ta bilder, og det hadde vært kult å ta bilder av deg å stilen din! Hvis du skal til Osloområdet i fremtiden eller bare har lyst til å være med på en shoot, send meg mail på [email protected] da ! 🙂 det er flere bilder på bloggen min (www.pumpkinpie.blogg.no) hvis du er nysgjerrig 😉
      Klem fra Anniken 🙂

    10. Solstråla Marthe 🙂 gleder meg til og se det du har kjøpt! Hvilken foundation bruker du? kunne du lagt ut litt om hvilken sminke du bruker?

    11. hei! Jeg har litt konstruktiv kritikk her. Jeg liker stilen din og sånn men sminken din gjør at ansiktet ditt ser så fake og livløst ut. Prøv kanskje litt blusj og produkter som former ansiktet ditt mer, som får frem kinnbein og leppene dine. På bildene ser det ut som du bare har et tykkt lag med fundation og for mye føyenbrynsblyant på øyenbrynene. Prøv heller å farge de til frisøreen og bruk mindre øyenbrynsblyant slik at det ser mer naturlig ut. Bruk farger på leppene dine litt highligt på skinnbein og sånn! skal ikke fortelle deg va som er riktig og feil, gjør det du liker best, men det var bare et lite tips. digger stilen din da

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg