Mine hårprodukter

Flere av dere har etterlyst hvilke hårprodukter jeg bruker. Jeg har skrevet om det før men har ikke samlet det i et eget innlegg. Jeg liker å variere hvilke produkter jeg bruker utifra hvordan håret mitt er behandlet. Akkurat nå har jeg i lengre tid hatt et hår som har skreket etter proteiner på grunn av flere kjemiske behandlinger. Jeg har farget håret mørkere, farget det lysere, bleket det, og stripet det. Dette førte til at håret ble veldig tørt i tuppene og knakk lett på grunn av splittede tupper. Frisøren anbefalte meg da disse produktene som jeg nå varierer mellom..

Absolut Repair produktene gir håret mitt glans og styrke igjen. Produktene reparerer skadet og behandlet hår. Selve hårkuren beskytter mot slitt hår. Absolut Repair cellular serum som dere ser i den lille flasken glatter ut håret og forebygger at det knekker. Herlige produkter alle sammen! Anbefales på det sterkeste. Kan kjøpes <HER>

Redken Extreme produktene er noe av det beste du kan bruke om du har et slitt, bleket eller kjemisk behandlet hår som skriker etter proteiner. Disse produktene styrker håret og gjør håret enklere å gre. Krukken som du ser på bildet er en dyptvirkende maske. Denne er et must for meg! Anti Snap fra Redken Extreme gjør samme nytten som serumet fra Lòreal men denne er i tillegg en varmebeskyttende leave-in kur. Kan kjøpes <HER> 

Sist men ikke minst MÅ jeg nevne mitt siste tips som jeg fikk av flinke frisør Tone på Salong Xtend i Kristiansand. Jeg har nå blitt helfrelst av Moroccanoil..



Maroccanoil smører tuppene mine og gir håret en herlig glans. Håret mitt ser friskt ut. Selv om det er olje så ser ikke håret fett ut. Oljen beskytter også mot miljøpåvirkninger. Bor du ikke i Kristiansand, eller liker best å nettshoppe så kan oljen kjøpes <HER>  (ad.link)

Har dere tips om andre gode hårprodukter?



-Marthe <3

9 kommentarer

Siste innlegg