Litt morgenshopping!

For en FLOTT morgen! Åh, jeg er helt i hundre etter en alle tiders shoppingrunde med meg selv! Jeg har en tendens til å ha fryktelig lyst til å shoppe den ene dagen i uka det ikke er mulig, nemlig søndag. Dette var tilfelle også i går, men må man beherske seg så må man beherske seg! Da var det bare å sette vekkerklokka på mandag morgen, hoppe i klærne og kjøre til sørlandssenteret. Hihi!

 

Her kommer dagens kjøp!



Jeg har først og fremst kjøpt lave sko! Oioioi, i dag er jeg jo HELT i hundre! Skoene er fra Bianco og kostet 149kr. Kunne jo ikke gå forbi til den prisen der. Gleder meg til å kunne bruke dem uten strømpebukser, men med korte sokker i Egypt!


Sokker kjøpte jeg også nok av! Sløyfesokkene er fra Cubus og de tynne er fra Gina (20kr).


Litt øredobber fra h&m. 49kr per stykk. Jeg skal lage morgendagens antrekk med dette!


Kosegenser fra Gina Tricot til 299kr


Blondetopp fra Bikbok til 299kr


Samme jakke som jeg har i knallblå til 199kr fra h&m


Og en nyydelig knallblå shorts fra Bikbok til 299kr

Yes, there is more!
Resten av dagens kjøp kommer i dagens antrekk!

– Marthe <3

21 kommentarer

Siste innlegg