Hestepasser for helgen!

Da var dagens stallbesøk vel overstått! Gleder meg allerede til i morgen. Som jeg nevnte tidligere denne uken så skal jeg låne frøken Lobi i hele helgen. Karen er på hyttetur og trengte hestepasser noe jeg selvsagt var kjempeklar for! Jeg storkoser meg med disse hestene. Det ble en rolig, men kjempehyggelig skogstur på Lobi og meg i dag og på vei hjem fra stallen fikk jeg hentet skoene fra Nelly! HYL. Spike skoene er her allerede! Jeg har allerede knipset 50 bilder av dem. Skal vise dere senere. De er helt utrolige.


Drittjobben først! Nei, faktisk så er møkking også hyggelig spør du meg.


Men det er aldri barebare å skulle tømme trillebåra etterpå.

Meg: Mamma ta bilde av oss da!
Mamma: Det er faktisk ikke så lett! Denne hesten er jo helt oppi meg!


Ut på tur, aldri sur!


Aww. Så fikk jeg et hadenuss av nabohesten! 

Håper dere også har hatt en fin start på dagen!

– Marthe <3

27 kommentarer

Siste innlegg