Leserbilder siden sist..

Åå, jeg har fått kjempemange flotte leserbilder i det siste, noe jeg setter stor stor pris på. Alle bildene jeg får laget og sendt til meg legger jeg i en egen mappe på dataen. Har jeg en dårlig dag så kan jeg gjerne klikke meg innom denne mappen og få en ordentlig oppmuntring! Dere skriver så vanvittig mye fint både på mail, på bildene dere sender og i kommentarfeltet. Det fortjener en takk! Så tusen takk for at dere er så gode med meg!


Disse seks er laget av www.fotoas.blogg.no




Disse tre er laget av www.hannelima.blogg.no


Denne er laget av www.ingridahltysnes.blogg.no


Denne er fra www.ingridborggs.blogg.no


Denne er laget av www.likada.blogg.no


Denne er laget av Mia


Denne av www.synnoveqq.blogg.no


Denne er fra www.skriveboka.blogg.no


Og denne er laget av www.celinebeatrice.blogg.no

TUSEN TAKK TIL DERE ALLE!

– Marthe <3

27 kommentarer

Siste innlegg