Dagen i et bildedryss!

Da var jeg hjemme igjen på mitt gode, varme rom. Endelig ble det tid til bloggen igjen! Jeg har hatt en helt super dag. En herlig start på uken! Håper på en like sprek dag i morgen. På onsdag skal Jonas og jeg på gourmèkurs med hotell Norge!

Gleder meg som et barn. Vi fikk det i julegave av mamma og nå er dagen endelig snart kommet. Vi skal lære oss å lage chillimarinerte-grillet kreps, reinstyrfilèt, hjemmelaget is og sjokoladefondant. Ah, er det rart jeg gleder meg? Kamera skal selvsagt være med her også, og fortvil ikke. Oppskriftene blir helt sikkert delt på bloggen!

Jeg storkoste meg i stallen den lille tiden jeg var der. Det ble bare en liten tur på oss, men kos var det likevel. Har dere sett noe så søtt? Jeg synes han ser ut som enhjørning med fletta og alt sammen.


Andrea og stallens desidert kjekkeste hingst Benson.


Ut på tur med ponnisen!

Jeg var sikker på at det skulle bli han og meg, men så bare..


***** MANNE-ETER!


Det var bare å avslutte det med det samme..

Whatever Benson.. Jeg har Jonas!

– Marthe <3

26 kommentarer

Siste innlegg