Fresh på håret!

Da var jeg hjemme igjen etter mange timer på SalongXtend! GUD. Jeg har aldri vært mer fornøyd etter et frisørbesøk! Det er ikke lett å oppfylle mine ønsker når det kommer til hår, men Tone greide det. Det ble jo over all forventning. Håret mitt har endelig fått en oppløftning med masse masse spill.

Jeg har fått en hel hau striper i hele tre forskjellige farger, de megaslitte tuppene mine er borte, og nytt extensions er tilføyet. Jippi! I tillegg til dette, fikk jeg håret stylet så jeg er klar for fest i morgen. Hoho! Jeg tørr nesten ikke bevege på hodet i redsel for å ødelegge noe. Ah, jeg er som dere sikkert skjønner STORfornøyd med dagens frisørbesøk.. 


Vi fikk knipset masse bilder i dag også! Fin med folie?


Her har jeg fått stripene i og venter på extensions, klipp og styling.


Håret mitt uten extentions og etter klipp. Plutselig ble det jo helt silkemykt!


Med extensions og styling.. Uten blitz.


SÅ fornøyd.. Tenk det på fredag den 13! Tusen takk Tone.


Med blitz. Alltid litt enklere å se fargen på håret da.


Endelig ble det nøyaktig som jeg ville ha det. Verken for mørkt eller for lyst + masse spill!

       
                                                       FØR – ETTER


Nå skal jeg hive i meg noe av dette! Jeg er hekta..

Flere sørlendinger som trenger å freshe opp toppen?
Kom dere til >SalongXtend< altså!

– Marthe <3

                 Frisørtimen er sponset

112 kommentarer

Siste innlegg