Frisørbesøk – Check!

Da var dagens frisørbesøk over, men jeg har et nytt besøk i vente allerede til fredag! Vi fant ut at det var like greit å dele opp fargingen litt så slipper jeg å sitte så forferdelig mange timer i stolen. Denne gang ble kun etterveksten tatt og jeg er så langt strålende fornøyd! På fredag skal resten av håret striper, stusses, tilføyes nye extensions og styles. Jippi! Jeg gleder meg SÅ til dette stakkars håret skal få en forfriskning. 

MEN gjett hvilken dag det er på fredag da! Fredag den 13.. Hoho. Kanskje ingen god dato for frisørtime? Åjoda jeg utforsker skjebnen. Tone er så flink at det skal gå veldig veldig fint. Før-etter bilder kommer når håret er helt klart. Håper det er i orden for dere. Vi fikk knipset litt bilder underveis da. Man ser jo alltid så lekker ut med farge i håret.


Hej heej!


Jeg så en lysekrone og var frelst…

Clip on extensions kan fås kjøpt hos SalongXtend i alle farger til 990kr. Bor du ikke i Kristiansand så kan jeg informere om at samme hår kan fås kjøpt fra nettbutikken deres www.salongxtend.no. Her selges også kreatinhår 50cm i alle farger!


Kreatinhår finner du HER.

Ellers fikk jeg med meg hjem olja i denne blå serien. Den skal gi fuktighet til de tørre tuppene mine. Jeg fikk prøve den etter å ha vasket ut ettervekst-fargen og var frelst over dette også. Den skal komme godt med i Egypt-tørken! Produktene fås kjøpt i salongen.


Flinke flinke Tone. Alt for snill og ei ordentlig gladjente!

Da gleder jeg meg til fredag!

– Marthe <3

               Frisørtimen er sponset

38 kommentarer
    1. elsk på lyskrona!
      ønsker meg clip on extensions. nå som jeg skal få kid, er det greit med langt hår som jeg selv kan bestemme når jeg vil ha i. barn lugger jo ofte 😛 er så flott med langt og tykt hår til fest bla. hadde 120 extensions fester i håret før. blir så tungt å dusje og sove med hele tiden. man går litt lei.

    2. Haha! Best å bare holde seg innendørs på fredag den 13 tror jeg 😀 Neida, det ligger vel bare i hodet. 🙂
      Carina chanel: Ja, har du barn i vente så ville jeg gått for clip on. Da blir det vel mest til fest du vil få brukt det 🙂 Jeg har veldig lyst til å prøve kreatin neste gang, men nå som jeg skal til Egypt, snorkle og hele pakka tenker jeg det er best med clip on i første omgang 🙂

    3. Alltid godt å fikse litt opp i håret 🙂 Fredag den 13 har aldri brydd meg, det har skjedd mange fine ting med meg på den datoen opp igjennom årene. Dessuten ble jeg født den 13, så det er mitt lykketall 😀

    4. Kristine: Den ligger rett utenfor Sandens shoppingsenter 🙂 Ikke den enden som går rett ut i markens, men baksiden. Går du ut der så ser du omtrent rett på salongen 🙂

    5. Det er så deilig å få ordnet opp i håret! Gjorde det på nyttårsaften og det er nesten så jeg gleder meg til neste gang håret står for tur 😉

    6. Den lysekronen har jeg! Gir ett utrolig fint lys!
      Du får faktisk kjøpt den på lampe butikken på Sandens 😉

    7. Sitter på flyet til Tromsø Fredag den 13, men jeg har som regel lykke dag da så blir sikkert å gå bra ^^
      Har faktisk en lik lyskrone her hjemme. Den bare henger der i gangen og blir ikke mye brukt, men er utrolig fin å se på da! 🙂

    8. Bettina: Innlegget ligger under “sponsorgaver” sammen med alle andre sponsede ting. Full kontroll! 😉
      Henriette: Wæ, skumle greier! Hehe, nei det går nok bra 😀 Jeg krysser ihvertfall fingrene for alle som skal fly denne dagen <3

    9. Jeg er fast leser av din blogg og mener virkelig du er utrolig flink! Du skriver ting som intresserer, flink å bruke bilder og å gi svar til leserene dine. Så ja, har tenkt lenge på å komentere å fortelle deg hvor flink jeg syns du er, men har aldri kommet så langt! hehe. VERTFALL så syns jeg du er en skikkelig flink blogger og aldri stopp 😀 hehe. klein fjortis melding, men må til! 🙂

    10. hkol: Aww. Tusen tusen takk søte deg! Blir kjempeglad for slike tilbakemeldinger. Jeg har ingen planer om å gi meg med bloggingen jeg, så håper du fortsetter å følge meg i lang tid fremover 🙂 <3

    11. Jeg har blitt en fast leser av bloggen din, og jeg syns du er en flott person! Du varier en del, noe som er veldig positivt! 🙂
      Men dere som bruker extensions som er ekte hår. Hvor kommer det fra? Har dere noen gang tenkt på det?.. Jeg så en dokumentar om extensions på TV’en for en stund siden, som handlet om hvor håret kommer fra. Det kommer fra stakkarse jenter fra b.la India. De blir barbert av håret! Ikke vet jeg om de får penger for det.- Tror neppe det.. Tenk dere noe så forferdelig å bli barbert av håret ufrivellig, bare for at noen skal få lengre/finere hår! Man bærer på ei stakkars jentes hår.. Ekkelt!
      Mange tenker sikkert at dette gjør jo alle! Da gjør det vell ikke noe om jeg bruker det også? – MEN tenk hvis alle skulle tenkt som deg!.. Hvordan ville verden sett ut da?
      TENK DERE OM EN GANG TIL FØR DERE KJØPER EXTENSIONS!
      (prøver ikke å henge ut noen. Vil bare at dere skal få vite sannheten) 🙂

    12. Hallo, ingen slår denne… Har min 18-års dag på fredag, har OPPKJØRING og skal på byen for første gang! Det MÅ jo gå galt…

    13. selv om du har frisør time på fredag 13. så går det nok bra 😉 jeg har skoleball da :/ men satser på at det går bra !! 🙂 digger deg

    14. Gleder meg til å se resultatet 😀 jeg skal selv til frisøren på fredag og prøve meg på en litt ny hårfarge.. Wæh, skummelt at det er fredag 13.!

    15. Er kreatin extensions bra eller?:) Har veldig lyst til og bestille meg det!:D Tror jeg skal gjøre det når jeg har penger nokk! 😛

    16. Vilde: Jeg har aldri prøvd det før, men jeg har veldig lyst til å teste det ut så fort jeg er hjemme fra Egypt igjen. 🙂 Jeg kjenner flere som har prøvd det og alle har vært fornøyde så jeg gleder meg bare til å teste det selv en gang! <3

    17. Okei,vet du om noen som har sottet dem på sjøl eller? Får det koster jo sikkert litt å få sottet dem på hos frisør:)<3

    18. Vilde: Nei det vet jeg ikke om går, men det koster egentlig 4900kr å få satt på slike extensions i frisørsalong, men hvis du kjøper dem på nett så blir det mye billigere. Å kjøpe håret på frisørsalong og i tillegg sette det på koster en formue. Ville heller hørt hvor mye det koster å sette det på hvis du kjøper håret fra før 🙂

    19. hvordan bruker man oljen? i vått eller tørt hår? bare tuppene eller lenger oppover håret også? har hørt mye bra, vurderer å teste den ut! 🙂

    20. Mirjam: Man tar det etter at håret er vasket, før føning og styling. Så blir det kjempemykt og deilig! Også holder det med en, maks to spray. Ta mest i tuppene da det er disse som er tørrest 😀 Kjempegod. Ja så lukter den himmelsk også! Hoho

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg