Jentebursdag med boller og brus!

Jeg må bare si tusen tusen takk for alle de fine kommentarene dere kommer med for tiden. Det er jo nesten skrekkelig! Da jeg våknet i dag ble jeg møtt med 100 kommentarer på gårsdagens antrekk og ALLE var superhyggelige! Herlighet, dere er alt for gode med meg. Tusen takk! Fine leserne mine.

I går feiret vi 20års dagen til Annette med en god gammeldags jentebursdag. Boller og brus var selvsagt inkludert. Ihvertfall cup cakes og cookies! Vi hadde det superkoselig bare oss jentene og pratet om alt mulig. Andrea var også med! Juhuu. Hun har endelig kommet hjem fra alle disse hersens landene hun drar til. Forhåpentligvis slår hun seg til ro nå så jeg kan få litt kvalitetstid med henne!


Fine jenter!


Andrea, >Annika< og Karen.


Bursdagsgaver til et fornøyd bursdagsbarn! Barn og barn. Hun blir 20! Wææ. That’s OLD..

Gårsdagens kjole kommer som dagens antrekk!

– Marthe <3

34 kommentarer

Siste innlegg