ÅR 2011

JANUAR..


Jonas og jeg dro til London for å feire bursdagen hans!


Jeg var platinablond på dette tidspunkt..


Vi besøkte en av Gordon Ramseys resturanter!


Shoppet..


Og gikk på Spa..

FEBRUAR..


Herlighet, gjorde jeg noe annet?


Tydeligvis ikke..

MARS..


Jonas og jeg dro på hyttetur med farmor og farfar..

APRIL..


Jonas og jeg dro til Tenerife..

MAI..


Jeg var russ..

JUNI..


Jeg dro til Rhodos med flotte jenter!


Og fikk flere flaggermusbesøk på rommet mitt..



JULI..


Kristine og jeg dro til Oslo..


Shoppet masse noe jeg var fornøyd med!


Og Kristine kanskje ikke fullt så fornøyd med?


..Så fikk vi se rosehavet med våre egne øyne.


Mamma og jeg dro også til Tyrkia denne måneden.


SÅ dro familien Norheim + meg til København!


Og spiste alt for mye god mat.



AUGUST..


Jeg feiret bursdagen min på fjellet!

OKTOBER..


Jeg fikk en Praha tur til bursdagen!


Ja så flyttet vi denne måneden og jeg bodde herved på IKEA.


Så dro jeg på hyttetur med flotte jenter!


Og lærte meg å fyre!

NOVEMBER..


Jeg var på en liten shoot med andre bloggere i Oslo.

DESEMBER..


Jeg dro to uker til Egypt med fine jenter!

2011 har absolutt vært et av de beste årene i mitt liv. Jeg har hatt syv utenlandsreiser og flere innenlandsreiser. Jeg fullførte videregående i juni og har nå tatt et velfortjent friår. Et halvt år med friheter, blogging og masse reiser har vært en drøm og jeg kan nesten ikke vente med å se hva det neste halvåret kan gi meg! Jeg har en mistanke om at dette året utrolig nok skal bli ENDA bedre? 

Nå er jeg klar for alt 2012 har å by på!
Er du?

– Marthe <3

34 kommentarer

Siste innlegg