Tacokveld!

I dag har det vært rimelig hektisk her i gården. Jeg har så mye jeg skulle ha gjort både på hjemmebane og med bloggen. Nå skal jeg endelig få tid til å sette meg ned og svare på masse mail. Det har blitt litt sløvt med mailsvaring i det siste. Ja, så skal jeg nyte de siste kommentarene som er ramlet inn. Dere er jo så gode på å gi tilbakemeldinger! Herlighet så mye fint dere kan komme på å si. Det er en FRYD å blogge for mennesker som dere.

Jonas og jeg har akkurat laget oss taco. En kjapp, men veldig god middag! Er han ikke fin i genseren han fikk av meg til jul? Jenter.. Løp og kjøp en slik til kjæresten! Den er fra Image. Jeg synes den er råheit!

Jonas er forresten også veldig fornøyd med kommentarene deres. Han har fått så mange søte kommentarer i det siste at han er helt i skyene. Hoho! Stolte hanen min.


Slik ser min tacolefse ut hvis noen lurte.. Det går mest i mais og salsa. Haha!

Nå må dere ha en flott torsdagskveld!

– Marthe <3

66 kommentarer
    1. -Er du jomfru, marthe? må bare spørre hehe(: synes du man skal venet med sex til ekteskapet, eller er du helt og for han kjæresten din?

    2. Det er jo en grunn til at du får disse kommentarene da! Du har jo den beste bloggen, Marthe!! Fortsett sånn og du havner lett på første plassen 🙂
      Kos dere resten av kvelden 😀

    3. Dere får kose dere masse resten av kvelden!:)
      Jonas er veldig pen, du er heldig Marthe som har han. Å du er virkelig en jente som fortjener han!:D<3

    4. SÅ utrolig koseligt det såg ut!
      Elsker bloggen din kjempe masse, å alle de fine kommentarene du får fortjener du så virkelig! Du er en kjempe fin, herlig og virker utrolig snill person! stå på!

    5. Elsker bloggen din, du er den aller beste! Håper virkelig du har lyst å ta en titt innom min da 😉 Jonas er utrolig kjekk<3 Du skriver utrolig bra, og er kjempevakker! Håper jeg en gang blir like flink som deg<3<3 Du er sykt flink å ta bilder, og jeg er fast leser av bloggen din, leser hele tiden 😀 Klem<3<3

    6. Taco er digg, dere er digge! Og ja, den genseren var kjempefin 🙂 Du er så bra Marthe, må alltid innom bloggen en del ganger hver dag 😉 Kos dere da <3

    7. Lise: Ja det har han! 🙂
      Anonym: Han smiler og er glad dag inn og dag ut ja. Gladgutt konstant! 🙂
      Tuusen tusen takk for alle fine ord 😀 Jeg blir helt sjeleglad jeg! <3

    8. åå, fikk lyst på taco nå jeg! Dere er så nydelige, elsker utseneede til begge:*
      Fant videobloggene, hadde ikke sett de før nå ;s Veldig kos å høre stemmen din, digger dialekta di 🙂
      – Klem&kos en jente fra nordland ♥

    9. dere er helt utrolige perfekte sammen!<3
      kos dere videre! <3
      ps: Jonas er veldig kjekk, og du er utrolig peen såå jonas må passe godt påå deg! <3 mange gutter der ute som drømmer om å ha deg tipper jeg! haha!;)

    10. Så koselig ! Bare lurte på når du skulle vise oss innkjøpet du gjorde sammen med venninen din og hennes lille baby ? 🙂

    11. Så koselig ! Bare lurte på når du skulle vise oss innkjøpet du handlet inn sammen med veninnen din og hennes lille baby ? 🙂

    12. Dere to er så utrolig søte sammen! Sikkert mange som har sagt dette, men det er ikke så ofte jeg ser sånne par som dere 🙂
      Og siden jeg aldri kommenterer på bloggen din slenger jeg med noen ekstra ord. Fra første dag jeg leste bloggen din, skjønte jeg at jeg måtte lese mer. Du virker om en utrolig herlig jente, og du er virkelig et bra forbilde. Er ofte jeg ikke “tørr” å gå med det jeg vil, men så tenker jeg på deg, og da bare tar jeg det på. Inspirasjonskilde til tusen du Marthe 🙂 Stå på med bloggingen din!

    13. hei! Jeg kommenterer aldri på bloggen,men tenkte å legge igjen en kommentar her! Jeg har lest bloggen din over lengre tid nå, og jeg merker jeg bare liker den bedre og bedre. I begynnelsen var jeg bare innom en gang i blandt, men nå er jeg fast leser. Grunnen til at jeg digger deg, er at du er alltid så posetiv, og virker som du virkelig liker å blogge! Du er kanskje den eneste på topplisten som gir utrykk for at du blogger for bloggingen skyld, og ikke alt annet. Du blogger også veldig variert, med både klær, ferier, tips og forskjellig. Også bøker. Den siste boken du anbefalte, naken i hijab, ønsket jeg meg selv til jul etter jeg hadde lest om den på bloggen din, og jeg elsker den! Ville bare si det, og jeg håper du fortsetter å blogge i lang tid fremover 😀

    14. JONAS ER EN CATCH!! Haha, syntes det er så gøy å komentere da han blir så glad. Dere begge ser så bra ut, super-par!

    15. Dere er så søte sammen 🙂
      Men jeg lurte på en ting litt random spørsmål, men jeg lurte egentlig bare på når du bestiller ting på Nelly og vil returnere det får du igjen pengene du brukte på varen eller får du på en måte en tilgode lapp på Nelly?

    16. Hei Marthe 🙂 Det er ikke bare en fryd for deg, men det er en fryd for oss lesere også! Tror du vinner så utrolig mye på å være så snill, god og takknemlig mot leserne dine.
      Har lest bloggen din utrolig lenge, helt siden du og Kristina blogget sammen. Bare lurer på om noe mer har skjedd i den sammenhengen? Snakker dere i det hele tatt sammen? Syntes det er så synd at slikt et godt vennskap kan gå til spille, over en så liten bagatell.. Savner å se dere gjøre ting ilag. Men ellers virker det som hun er så ensom. Vet ikke hvorfor jeg i det hele tatt tar dette opp i komentarfeltet ditt, men det virker ikke som hun har så mange venner? Og det syntes jeg er trist. 🙁 Selvfølgelig ingenting du kan gjøre med det da.
      GO MARTHE! (he-he)

    17. OK, jeg er tidenes dårligste til å kommentere, men nå følte jeg bare at jeg måtte! Du er vel egentlig den eneste bloggen jeg virkelig MÅ lese hver dag, du er så utrolig flink! Du inspirerer meg utrolig, og du virker så ufattelig snill at det ikke er måte på. Også er du og Jonas utrolig fine sammen da, det er utrolig koselig å se på bilder av dere! (: Ikke veldig relatert til innlegget, men følte bare at du skal vite at jeg (og utrolig mange andre) virkelig elsker bloggen din! Stå på videre, du er fantastisk!

    18. Innkjøpene fra shoppingdagen i Stavanger må jeg se om ikke jeg kan få lagt ut senere i dag! 🙂 Selv om det blir litt mye shopping og innkjøp her på bloggen da. Hoho <3

      Ragnhild: Åå, tusen tusen takk Ragnhild! Slikt er så gøy å høre. Det er akkurat kommentarer som dette som motiverer meg til tusen. Kjempe hyggelig av deg <3 🙂

      Anonym: Tusen takk søte deg! <3 Nei, vi er nok ferdige med hverandre og lever heretter fint hver for oss 🙂 Eller jeg vet ihvertfall at jeg gjør det. Hun blir invitert på fester og vors av mine venninner av og til så noen venner må hun jo ha 🙂

      Anonym: Det kan jeg velge selv. Som regel får jeg bare pengene igjen 🙂

      Anonym2: Tuusen tusen takk! Så skjønn du er. 😀 Dette var en oppmuntring på morgenkvisten! 😀 Du må bare glede deg til å åpne boken Naken i Hijab. Den er fin, romantisk, skremmende og irriterende på samme tid. Hehe <3

      Frida: Nå ble jeg glad. Tusen takk Frida! 😀 Er det noe jeg vil så er det å kunne inspirere andre, så det er alltid supert å høre <3

      andreaandragnhild: Haha, jeg måtte le litt av den. Stakkar <3 😀

      Til slutt: Tusen millioner takk til dere alle. Fine leserne mine <3 Dere gir alt for mange komplimenter!

    19. Jonas er så sykt kjekk!! du er veldig heldig som har han!
      Jeg må bare si at jeg digger bloggen din! den er kjempe bra, å du er nesten den eneste toppbloggeren som har hvertfall 1 innlegg hver dag. Hvis det er noen som burde komme på 1.plass er det deg! du virker som en fantastisk person og du er også veldig pen! <3 Du er også mitt forbilde, siden du tørr å gå med klær som du liker. Å det er veldig beundringsfult! heheh det ble litt langt menmen. 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg