New shoes!

HYL! Jeg har fått de fineste skoene av Jonas til jul. Jeg var litt treg med å velge meg ut det jeg vill ha av han og dermed kom julegaven litt etter jul. Jeg valgte meg to par sko fra www.modekungen.se og har aldri vært mer fornøyd! De satt som et skudd på foten begge to og er minst like flotte som på bildene fra nettsiden. Jonas fikk av meg et par rålekre sko og genseren han hadde på seg i går, bare i brun. Det er jo så mange som lurer på disse kjærestegavene. Her er de nye skoene mine.. Jeg gliser bare av å se på dem jeg.


Ah, for et syn <3


Jeg forGUDER disse skoene. -Men kjenner jeg dere rett, så hater dere dem. Haha!


Skoene er fra www.modekungen.se og koster til sammen 1500kr.

Det må da være NOEN som har samme smak som meg?
Hoho..


– Marthe <3

88 kommentarer

Siste innlegg