Min nye kameralinse..

God kveld! I dag har jeg hatt litt problemer med dataen. Den ville rett og slett bare ikke slå seg på i dag. -Meen nå ser alt ut til å være i orden igjen og da tenkte jeg å informere dere om hvilken kameralinse jeg bruker. Veldig mange av dere har etterlyst et innlegg om dette de siste dagene..

Slik ser det ut. Det er en portrettlinse i merket Nikon. Det finnes en til modell som er eldre og litt billigere, men jeg anbefaler denne etter å ha prøvd begge to. Den koster 1700kr og er verdt hver eneste krone. Det er autofokus, så linsa fokuserer av seg selv og lager de skarpeste bilder.

Nå har jeg ikke eid linsa i ei uke enda engang, men noen bilder har jeg fått knipset de siste dager og flere skal det bli. Gleder meg masse til å dele de fremtidige antrekkene mine på bloggen. Endelig skal bloggen få et kvalitetsløft! Her er noen av bildene som er tatt med den nye linsa..


Jeg er SÅ fornøyd med den skurrete bakgrunnen. Rått!


Det har til og med fått med regndråpene i lufta.

Noe å ønske seg til neste jul kanskje?

– Marthe <3

41 kommentarer

Siste innlegg