Den beste dagen i året..

Ah, som jeg har kost meg i kveld! Julefølelsen er virkelig det beste. Jeg mener det. Det kan umulig finnes noe finere enn dette her. Vi har spist masse god julemat. Her i huset er tradisjonen pinnekjøtt med riskrem til dessert. Ellers har vi også proppet magen med frukt, julekaker, kromkaker, iskake og all slags! Jeg triller..

Jeg orket faktisk ikke kjole denne julaften. Dermed ble det paljettshorts, topp, skyhøye pumps og glittercardigan i stede. Det går ann å være pyntet uten kjole og. Ikke krøllet jeg håret heller! -Men jeg fikk ny krølltang til jul så nå skal det bli krølling for harde livet.


Ring og armbånd fra Kappahl 30kr(!)


Shorts og topp fra Gina Tricot
Jakke fra Zara

Så er det jo denne gaveåpningen.. Et høydepunkt som aldri tar slutt! Jeg har fått helt UFATTELIG mye fint i kveld. Åå, jeg er så fornøyd! Folk er gale her i hus. Stuebordet er stappet med flotte ting og alt er jo mitt? Hihi. Jeg som trodde jeg hadde handlet ufyselig mye. Dere som er enebarn kjenner dere sikkert igjen. Jeg skal vise bilder av gavene i morgen. Ihvertfall noen av dem!


Naam!


Tante og meg klare for pinnekjøtt!


Fine mamma, og svette meg. Pakkeåpning tar innpå!


Bestemor og bestefar ser den hjemmelagde kalenderen.. Dere skal få se den og!


Hoho.. Alt dette bare etter fem personer.

Er det flere som er fornøyde med kvelden?

– Marthe <3

35 kommentarer
    1. Hei Marthe
      Du er så utroli søt å glad på alle bildene dine, blir i godt humør bare av de. 🙂
      Men jeg lurer på, du har vel dårlige dager, hvor du bare rett og slett er helt utslått, og kanskje tilogmei dårlig humør?
      Jeg har sånne dager hele tiden nesten, og mener ikke at du skal skrive om de dagene på bloggen,fortsett å være supergla å søt!
      Jeg lurer bare på om de finnes hos deg å :/

    2. Marte: Hei! Tusen takk for det. Det var hyggelig å høre 🙂 Jo jeg har mine dårlige dager jeg også, men det er i grunn sjeldent jeg har en hel dag hvor jeg er daff, sur og sliten. Det eneste som kan få meg i dårlig humør nå for tiden er om jeg klikker meg inn på bloggen i håp om å lese masse positive kommentarer og blir møtt med en vegg av negativitet. Ellers har jeg det ganske så strålende 🙂 Hehe. Synes det er viktig å ikke klage for mye på verken livet eller dere. Jeg trenger ikke å ødelegge fleres humør selv om jeg har en dårlig dag 🙂

    3. hva skjer med bildet av deg og tanten din? har du bare kort tubetopp, eller er det feilredigert? 😉 måtte bare spørre, satt å så på det bildet lenge.. haha!
      Ha en god jul videre da Marthe, kos deg! 🙂

    4. Har selv hatt en super julefeiring! 🙂 Likte klærne dine, veldig fint! Håper du fortsatt får en fin jul, ønsker deg alt godt søta:-D

    5. Av en eller annen grunn får jeg ikke opp bildene dine, men du skriver så godt at det ikke gjør noe 🙂 Glad for at du har koset deg i dag, det fortjener du virkelig =) Jeg er enig i at du alltid virker så glad og fornøyd! Lurer på oppskriften, jeg vil så gjerne bli sett på som nettopp det jeg også 🙂 Men med min fortid og mitt nåværende liv med anoreksi, er det vel lov å ha dårlige dager også 🙂 Men; jeg prøver! Juleklem <3

    6. lizbetho: Åh så kjedelig! Hva kan det komme av da :S Du må jo se bildene du og. Hehe, ikke så gøy å lese blogg uten bilder. Ja det er så absolutt lov til å ha dårlige dager, søte deg <3 God god bedring! Anoreksi er ikke gøy. Jeg er sikker på at du er nydelig akkurat som du er <3

    7. Annette: Ja det skal jeg gjøre 🙂 <3
      Camilla: Nei den er nok regnet bort 🙁
      Erika: Hehe, nei jeg bøyer meg fremover så shortsen og toppen ligger inni der et sted. Ser bare ut som de går i ett. 🙂 God jul til deg og!
      Benedikte: Tusen takk for det og good jul til deg også! <3

    8. Mina: Jonas fikk et par sko og en genser han ønsket seg. Jeg fikk de to par skoene fra modekungen som jeg venter på og klokken på nederste bilde 🙂 Gleder meg masse til å vise dere skoene! 🙂

    9. Helena: Du jeg vet faktisk ikke helt. Jeg vet hun selger mye på nett, men noen butikker vet jeg ikke om. For å finne varer fra henne på nett så kan du bare søke opp navnet på google så tror jeg flere alternativer dukker frem 🙂

    10. Hei Marthe 🙂 så mange fine ting du fikk! Men det er en ting jeg lurer på.. det bildet av deg å tanten din – det ser ut som du har tre armer! og jeg har studert bildet om å om igjen å jeg skjønner ikke hva den midterste “armen” er?? hadde du magetopp på deg eller noe? haha, unnskyld for at jeg studerer bildene dine sånn, men dette fikk meg til å gruble noe veldig 😛

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg