Innkjøp – 24.12.11


Hoho, har dere sett? Julesokken var stappa i dag tidlig! IIHA.

Nå kom jeg akkurat hjem fra Kvadrat jeg! Jeg vet jeg vet.. Shame shame. Jeg har kjøpt julegaver til meg selv. Igjen. Nå skal jeg gjemme bankkortet mitt og ikke ta det frem før.. Til neste år. Man må jo slå til i januarsalget! I dag våknet jeg til en stappfull julesokk på hodeputa mi. Nissen har vært på besøk i natt! Ikke bare fikk jeg et tonn godteri, men en morgen-julegave også. JIPPI. Gledelig jul!


Også fikk jeg Drageløperen av julenissen. Gjett om jeg skal kose meg i romjulen da!


Masse julegaver til meg selv..


Kjøpte meg to pynteputer på Kremmerhuset
299kr per stykk

Også har jeg fått innflyttningsgave fra tante. Herlighet, for en flott julemorgen! Se så fint smykkestativ.. Skal rett inn i mitt lille walk in closet.

Dagens kjøp..


Veske fra Bianco
160kr


Gull og sølv vesker fra GT
99kr per stykk


Blondeshorts fra h&m
149kr


Topp fra h&m
199kr?

Kjøpte meg også nyttårskjolen i dag.
Den skal dere få en sniktitt på senere!

– Marthe <3

33 kommentarer
    1. Seriøst? Du kjøper ting til deg selv på julaften når du får ting i kveld? Tenk på de som ikke har rå til mat i jula.. Det er greit å bruke penger hvis man har det, men du shopper nesten vær dag!
      Jaja, credz for å være en god blogger skal du ha 🙂 ha en fin jul daa

    2. Drageløperen er helt fantastisk!! Du kommer til å gråte og le, og jeg lover deg: du kommer til å lese den boken flere ganger.. 😉

    3. Maria: Så bra! Ja har hørt den er superbra. Leste tusen strålende soler av samme forfatter og den var helt fantastisk! 🙂
      Elisabeth: Ikke så sint på selveste julaften da.. 😉
      Sandra H: Jeg har denne kjære bloggen, men det er ikke akkurat chanel vesker jeg går til innkjøp av hver dag 🙂

    4. Tusen tusen takk alle sammen og god jul selv! 🙂
      Selma: Takk! Nei det vet jeg desverre ikke. 🙂
      Anonym: Det er ikke slutt mellom meg og Jonas nei. hehe 🙂

    5. Du er veldig heldig som har økonomi til å shoppe og handle omtrent hver dag, selv på julaften! Du lever i sus og dus, og jeg kan innrømme misunnelsen. Men, du burde kanskje tenke litt mer på sparing osv, nå vet jo ikke jeg noe om din sparing men slik det virker for meg så sparer du minimalt….jeg har en fast jobb og helgejobb og på hver lønning så legger jeg vekk mer enn halve beløpet fordi jeg sparer til noe jeg virkelig gleder meg til og ønsker meg…. Jeg kan love deg at du får mye mer glede av å shoppe mindre når du har spart deg opp til en sum som gjør det mulig å gjøre noe du har drømt om i to år. Dette er hvertfall min mening:) Du er en flink blogger og mange som misunner deg men trust me, det er bedre med en opplevelse for livet istedenfor et nytt kjøp hver dag som blir glemt iløpet av en mnd.. Dette er ikke ment som drittslenging, tvert imot! God jul og godt nytt år kjære søte deg!:)

    6. Haha, en ting er å shoppe mye og “hver dag”, men å dra ut å shoppe på selveste juleaften?? Det er det rareste jeg har hørt 😉 God jul!

    7. Kan du skrive en bokanmeldelse på Drageløperen? jeg har selv lest den på skolen og syns den er kjempe bra! men jeg vil vite hva du syns om den! 😀 😀

    8. Ååhh, skikkelig irriterende at jeg ikke får opp bildene dine altså.. Men men, godt å se at du har det moro 🙂 Å shoppe er uten tvil som balsam for sjelen 😉 Gleder meg til januarsalget allerede!

    9. Annette: Det skal jeg gjøre så fort den er lest!:-)
      Lotte: Jeg sparer nok mer enn du aner frøken. 20 000kr går til BSU sparing i året og ellers har jeg en egen sparekonto som jeg setter av 5000 kr på hver måned. Har jeg mer igjen til overs etter dette så koser jeg meg med pengene for alt de er verdt. 🙂 God jul!

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg