Klar for selveste julaften!

Nå er jeg jammen meg klar for julaften jeg. Alle gaver er ihvertfall i boks! Jeg har fremdeles ingenting å gå med, men kjenner jeg meg selv rett så skal jeg nok finne på noe. Nå sitter jeg hos Jonas, klar for å pakke inn de aller siste presangene. Åh, som jeg gleder meg til jul nå! Vi reiser til Stavanger i morgen tidlig.


Siste innpakkningsrunde er i gang..


Dagens kjøp! Juleshopping er GØY. 

Etterpå skal pepperkakehus pyntes..
Ha en strålende kveld!

– Marthe <3

25 kommentarer
    1. Beth-Alice: Åh? Så rart! Har u prøvd å trykke på bloglovin knappen i siemargen min til høyre? Her på bloggen altså? Da skal det komme opp en sånn firkant med spørsmål om du vil følge meg? 🙂
      Sara B: Å så koselig 😀 Da krysser jeg fingrene for at du fortsetter lesingen av bloggen min i lang tid fremover 😀

    2. så kult <3 <3
      håper familien din blir glad for gavene <3 regner med at de blir det for du har er sykt fin stil <3 🙂 har vært fast leser i nesten et år <3 dette er boka mi ..... Elsker deg marthe <3 <3 du har et utrolig talent :):)

    3. utrolig fint gavebånd og -papir 😀
      Ser ut som du har koset deg masse idag:D og du var heldig med den kameralinsen du fikk, bildene i det andre innlegget var kjempefine og brae!

    4. Da blir det nok bra, er akkurat ferdig nå jeg også. Mangler bare bånd på de fleste av gavene, men det går fort 🙂
      Feirer du og Jonas jul sammen? 🙂

    5. Hei du kan vinne en fantastisk ting på min blogg!
      Du kan vinne: At jeg leser bloggen din og kommenterer var dag i en UKE <3
      2 lette spm!! Du kan google på nettet! 😀

    6. HVIS DU IKKE HAR NOE FINT Å KOMMENTERE SÅ KAN DU LA VÆR IDA§!!!!!!
      elsker stilen din Marthe.., jeg har ikke julesteminig, kan du si noen tips til hvor jeg kan får julestemining ?? 🙂

    7. Herregud, du må få gått til frisøren eller noen andre som kan hjelpe deg med de brynene. De er fæle! Gå inn på youtube å søk på tips om du først skal tegne. Det ser ut som en tykk regnbue (bare at det er brun-farge) Det er ikke slemt ment, men herregud gjør noe med dem. Ser du har fått endel kommentarer på de, kanskje på tide å gjøre noe med det? 😉

    8. Ida: Hehe, sjalu bloggleser ute og går? 😀
      Stine: Kanskje du skal ta en tur til frisøren? 🙂 Ikke slemt ment!!
      Celine: Hehe! Hmm, gå på juleshopping, drikke julegløgg, pakke inn gaver, bake julekaker, og høre på julemusikk 😀 Og se gamle juletegnefilmer. Aww <3
      Malin: Nei det gjør vi ikke 🙂
      Tusen takk for alle de søte kommentarene deres! <3

    9. MARTHE kos deeeg kjempee myeeee i julaaa! <3 ikkee bry deg om de kommentarene! du er PERFEKT! fra topp til tåå! :))<3 beste blogger!

    10. Marthe, nå har jeg funnet deg på twitter.. Skal du ikke begynne å bruke det? 🙂 Ser du har ikke så mange followers, men jeg tror nok du lett kan få noen hundre om ikke tusen followers hvis du begynner I DAG.. 😀 God jul, Hilsen fast leser: Ronja Aronsen <3

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg