Julesteming til tusen..

Åå, dette har vært en helt super dag! Snøen har endelig lagt seg som et tynt teppe på bakken. Jippi! Nå krysser jeg bare fingrene for at det varer til jul. Jonas og jeg har ellers fått unnagjort enda mer juleshopping i dag. Vi har de to siste timene pakket inn julegaver, spist kakemenn og pyntet juletre. Aww, stemning!


Litt juleshopping! Hoho.


Flinke Jonas! Han er en drøm å gå på shopping med. SÅ tålmodig.


Mmm! Varme og gode kakemenn dyppet i melk. JUL.

Flere som har julestemningen på plass?

– Marthe <3

20 kommentarer
    1. Har den ikke helt på plass, men begynner vell sakte men sikkert.
      Pent juletre også! Vi kan ikke ha ekte fordi jeg er allergisk .. reagerer også litt på julestjerner, men det MÅ vi ha ellers blir det rett og slett ikke jul.
      Fin joggebukse foressten, hvor har du kjøpt den? Haha, vil ha en joggebukse i en litt annen farge en lysegrå og mørkegrå..

    2. Du har en så utrolig herlig blogg, jeg leser den hele tiden – Og klarer virkelig ikke slutte. Men det er jo bare kjempe positivt. 🙂
      Julestemningen er helt på topp ! gleder meg virkelig til julekvelden nå 🙂

    3. Null julestemning. Jobber alt jeg kan for å få det, men det hjelper lite å høre på julesanger når det er høst her… Satser på å få det når jeg kommer hjem til snø på torsdag!

    4. kjæresten din er så fin, misunnelig!
      det er ingen andre jeg har sett som er finere, kan jeg få han ? 😀 <3

    5. Hær har regnet tatt all snøen vi hadde :/ men er heldighvis meldt snø på julaftn,så håper bare disse værgudene har rett:p har fått litt julestemning i dag, men har ikke så mye som de forje årene, har sikkert noe med været ute å gjøre….

    6. Jeg har ikke julestemning .. Den ligger sånn ca på 2/10! Gjorde ferdig juleshoppingen i dag, har hørt masse julemusikk, men snøen holder på å forsvinne 🙁 Får vel kanskje mer julestemning når jeg får pyntet skikkelig!

    7. Julestemningen er ikke der heeeeeelt enda, men kommer sikkert nå snart når jeg har fått slappet av og bare nyte juleferien … som ikke varer mer en to uker, faktisk mindre(noe som er skikkelig dårlig gjort). Men vi har fått pyntet juletreet vi og julepynten er framme!

    8. nei, dessverre… dette blir nok en av mine verste juler noen gang, av diverse årsaker… 🙁 jaja, god jul da..

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg