Liten update..

Hei og god dag alle sammen! Akkurat nå sitter >Annika< og jeg hos storesøsteren i Oslo. Vi skal overnatte her til flyavgang i morgen. Vi er ikke fremme i Egypt før tidlig morgen kveld. Fy søren for et vær det har vært i dag! Jeg var sikker på at min siste stund var kommet da jeg gikk inn på flyet fra Kjevik til gardemoen. Til tross for storm og heftig uvær var det nesten ikke turbulens overhode. Deilig.

Annika og jeg sov kun 2 timer i natt og er derfor rimelig trøtte i trynet! I kveld er det bare avslapping, spising av pinnekjøtt, håndballkamp og et lite vinglass som står på planen. Gleder meg! Skal bli skjønt med litt søvn også.


Bloggberter på tur!


Skjønna!


Trøtt. Jeg sitter faktisk enda med jakke. Det er jo så kaldt her i Oslo!


Fine katten som bor her..

Håper alt står bra til med dere!

– Marthe <3

24 kommentarer

Siste innlegg