Litt nytt fra smej!

Det er første desember og tid for å bake litt julebakst! Svigermor og jeg skal bake kakemenn i dag. Kamera blir selvsagt med på kjøkkenet. Må jo friste dere litt! Jonas har allerede skrudd julemusikken på full guffe her. Haha! Forhåpentligvis blir det litt julepynting av hus også før trening.

Aller først vil jeg vise dere tre søte nyheter som har fått plass i smykkesamlingen min. Da jeg holdt konkurranse for dere i samarbeid med www.smejfashion.no fikk jeg velge meg ut noen produkter selv også. Jeei! Alle skal få!


Ah, FIN!


Klokka finner dere HER.

Ellers har dere en julekalender-konkurranse i vente i dag! Jeg tror ikke jeg kommer til å ha konkurranser hver eneste dag men heller 3-4 store konkurranser med flotte premier i uka. Som sagt jeg tror. For alt jeg vet har sekretær mamma ordnet konkurranser for dere til hver dag.. Litt av en sekretær hæ!


Ring i gull. Kjøpes HER.


Og sølv! Greide ikke bestemme meg for hvilken farge så det måtte bli begge.

Likte dere mine nye smykker?

– Marthe <3

              Varene er sponset

20 kommentarer

Siste innlegg