Svar – DEL 1

Hvor i Egypt skal dere? Skal der selv ikke et par måneder, gleder meg vilt!
Vi skal til Sharm el Sheik hvor vi skal bo på et hotell her ved navnet Sofitel. Vi gleder oss også vilt!

Hvem skal til Egypt?
Det er meg, >Annika<, Selini og Sonja.

Hvordan trives du i ditt nye hjem på dvergsnes?
Åh, jeg stortrives. For en herlig leilighet! Den er helt perfekt. Okei, vi kunne helt sikkert hatt litt større bad, men ellers er den helt topp for to. Den skal bli så fin når alt er klart og alle rom er ferdig innredet. Dere skal selvfølgelig få se! Jeg har planer om å lage video og en bildeserie til dere.


Hvem trives ikke i nærvær av en slik lysekrone? Hoho..
 
Har du truffet på mange som legger merke til hvem du er her?
På Dvergsnes? Nei ikke egentlig. Det har kommet tre herlige jenter på døra mi, men ellers har jeg ikke lagt merke til noe spesiell oppmerksomhet. Vel utenom når jeg står midt på gata i pøsregn og tar outfitbilder. 

Hva fikk deg til å få den stilen du har?
En stil kommer av seg selv og forandrer seg som regel med tiden. Stilen min er mye preget av trender og inspirasjon jeg henter fra moteblader, blogger og folk jeg ser på gata. Når jeg ser på outfitbilder fra sommeren, dåner jeg nesten av forferdelse. Dette fordi jeg har forandret meg veldig bare på få måneder. Om en måned eller to har jeg helt sikkert også et annet syn på det jeg gikk med i dag. Jeg er hele tiden under utvikling og har enda masse å lære når det kommer til mote og klær.


Jeg DØR foreksempel av dette synet. Jeg mener, SERIØST?

Hva synes du om lesere som kommer og vil ta bilder?
Kjempe hyggelig. Finnes ikke noe hyggeligere. Jeg har til og med fått skrevet noen autografer i år. Hihi, slikt må man jo bli stolt av. <3


Trener du mye?
Nei, jeg trener vel normalt. Det kommer ann på hvor mye tid jeg har til overs. Jeg synes det er et tiltak å komme seg på treningssenter, men jeg er veldig glad i å løpe ute. Men igjen.. Nå som det har vært storm og uvær i et par dager blir dette også litt problematisk. Kan det ikke bare være sommer?

Tenker du mye på kostholdet?
Akkurat nå tenker jeg litt på det fordi jeg ikke vil legge på meg rett før Egypt. Trener jeg ikke en dag, får jeg dårlig samvittighet av å spise junk. Jeg har aldri hatt det slik før så jeg tror bare jeg har en før-ferie periode. Vanligvis elsker jeg mat. Jeg spiser det jeg vil, når jeg vil..


Meget seriøs treningsøkt i stuen.

Har du noen gang telt kalorier?
Ja jeg hadde en dustete kaloribok som fikk meg til å tenke på kalorier hele tiden. Faktisk så tror jeg bare det fikk meg til å spise enda mer. Hver gang jeg konsentrerer meg om å spise litt mindre, ender jeg opp med å spise mer. Like greit.

Har du noen gode tips til å få bedre selvtillit?
Jeg har mange gode tips! Det har jeg skrevet et helt innlegg om HER.

Hvordan takler du å ikke bry deg om stygge kommentarer?
Det er noe man venner seg til. Hadde menneskene visst hvor lite jeg bryr meg om stygge kommentarer, så tror jeg aldri de hadde orket å ta seg bryet til å skrive dem. Jeg leser dem, godkjenner dem og glemmer dem. Med tiden har det faktisk blitt så enkelt som det.

Har du noen kjærlighetstips til ei 14 år gammal jente?
Jeg vet ikke om jeg har de aller beste kjærlighetstipsene, men jeg har skrevet et innlegg om noe lignende HER. Ta gjerne en titt på det! Det er faktisk ikke så dumt.

Hvordan får du motivasjon til trening?
Jeg får motivasjon med tanken på at jeg har en sydentur i vente og skal vise meg i bikini forann 10 000 mennesker. Det motiverer meg til tusen uten at jeg tar av for det. Jeg synes det er genialt å bruke slike sydenturer som motivasjon. Enten du har blogg eller ikke blogg. Lag et effektivt treningsprogram 4 uker før avreise bare for å stramme opp litt. Plutselig blir treningen gøy.. Man har jo noe å se frem til!  

Hvilken klær liker Jonas på jenter/deg?
Jonas liker som gutter flest stramme dongeribukser. Et drømmeantrekk fra hans side er nok nettopp dette, en kort topp som viser rumpa, gjerne et par høye støvletter og skinnjakke. Boys boys boys..


Synes jeg husker å ha fått noen komplimenter av han for dette antrekket også. Han sier alltid at jeg er fin, men jeg merker når han mener det. Haha!

Hvordan fikk du så mange lesere?
Jeg vet ikke helt jeg! Jeg havnet ganske fort på topplisten og er man først kommet seg dit så tar det litt tid før man faller ned igjen. Folk ser hva du heter og finner bloggen din enkelt og greit. Ellers vil jeg jo påstå at jeg har vært ganske god på oppdateringer da? Det tror jeg nok mange har satt pris på. Har jeg masse jeg vil dele med dere så blogger jeg mer enn gjerne 5 ganger til dagen.
 
Hvor mye penger får du av blogg.no?
Det kommer først og fremst ann på hvor jeg ligger på topplisten. Deretter kommer det ann på annonsemarkedet. Får jeg mange gode annonsetilbud en måned så blir det mer enn en annen måned. Jeg får aldri akkurat det samme.

Hvorfor valgte du et fri år?
1. Fordi jeg var skolelei. 2 Fordi jeg ikke ante hva jeg skulle studere. Det vet jeg forsåvidt ikke nå heller, men jeg har store planer om å finne det ut! Ehe.

Den blonde kanten under toppen fra Moutfit – 29.11.11, var det en topp eller BH? Hvor er den kjøpt?
Det er en toppbh om man kan kalle det det. Det er undertøy men har ingen støtte. Den er fra Gina Tricot og kostet under 100 lappen!

Bruker du alltid klærne du legger ut i outfit bildene?
Ja det gjør jeg. Med mindre jeg har tatt på meg en kjole og plutselig finner ut at jeg skal på sopptur i skogen.

Hvordan trener du og hvor lenge?
Det som fungerer best for meg er å ta en løpetur på nøyaktig 1 time. Jeg har funnet meg en perfekt løype her i nærheten. Etter denne løpingen tar jeg 180 situps. 30 x 3 rett frem og 30 x 3 til siden. Da har jeg trent mage og har jeg ikke spist 10 tonn sjokolade samme dag så ser jeg resultat med det samme. Ellers tar jeg bare noen armhevninger når det passer meg. Og kommer jeg meg på treningssenter så trener jeg bryst, armer, rygg og ben med apparatene de har her.

Er du sunn? Hvor mye usunt spiser du, hvor ofte og hvilke mengder?
Jeg spiser vanligvis godteri hver eneste dag. Eller jeg spiser godteri når jeg får lyst på og da blir det gjerne sånn.. Det går grenser for hvor mye sjokolade den lille magen får plass til, men jeg har overrasket meg selv flere ganger! Haha. Nei, godteri er viktig for humøret.  Nyt livet, spis litt usunt og lev lykkelig!

Har du noen forslag til hvor man kan kjøpe en fin fuskepels til en rimelig pris?
I år synes jeg egentlig ingen er superbillige, men Kappahl har hatt mange fuskepelser i høst. Ellers har jeg sett noen på b young og noen på Cubus, men jeg tror ikke du får noen til under 500 lappen. Jeg har sett en hel del nydelige fuskepelser på modekungen men disse koster rundt 1000kr.

Kan du snart vise klesrommet ditt?
Det har jeg allerede gjort HER. Tusen takk for alle de flotte tilbakemeldingene!

Har kjærsten din noen gang vært flau over klesstilen din?
Jeg skal innrømme at jeg aldri har spurt, men han går gladelig og holder meg i hånda mens vi spaserer gjennom byen. Haremsbukser eller ikke haremsbukser..

Lurer veldig på hvordan døgnrytmen din er nå som du ikke går på skole? Når står du opp, når legger du deg, har du alarm på osv?
Jeg legger meg og står opp akkurat når det måtte passe. Er det ikke fantastisk? Her om dagen satte jeg på alarm klokken 07.00 fordi elektrikeren skulle komme. Jeg var så trøtt at jeg trodde jeg skulle dø og da jeg så ut av vinduet fikk jeg ordentlig vondt innvendig. Der sto nemlig ei ung jente i mørket, ferdig stelt, sikkert iskald og drittlei av å vente på bussen. Da kom jeg plutselig på hvor svakt jeg savner skolen. Det er så merkelig for da jeg var syk en dag på videregående og måtte bli igjen hjemme så gikk jeg jo på veggen av kjedsomhet! Nå har jeg åtte timer mer av dagen og jeg har fremdeles ikke nok tid til å få gjort alt jeg har lyst til!  



Senere skal tre heldige vinnere trekkes!
Flere svar kommer også med tiden.

– Marthe <3

25 kommentarer

Siste innlegg