Første søndag i advent

I dag reiser jeg tilbake til Kristiansand igjen. Fy søren så det blåser her! Det er vel like galt i Kristiansand tenker jeg. Om ikke det er verre. Jeg prøvde å ta outfit, men med hår til alle kanter og skjorta nærmest avblåst tror jeg at jeg må droppe det. Antrekksbilder inne blir sjeldent bra så jeg krysser fingrene for bedre vær i morgen.

Det er første søndag i advent i dag dere! Med det fikk jeg to adventspakker av bestemor. Wee! Det blir ingen pakkekalender på meg i år selv om jeg har aldri så lyst. Det blir liksom ikke så greit å ta med seg 14 pakker til Egypt. Derfor var det en fin trøst å få adventspakker i stede! Heldige heldige meg. 

Jeg fikk denne nydelige saken til å ha telys i. Passer perfekt inn på rommet mitt som dere forresten også skal få se denne uken! Tror det blir veldig bra..


Så fikk jeg et sminkesett i sunkissed.


Solpudder, blush, øyenskygger i tre farger og sminkekoster. Jippi!


Gleder meg til å teste.


Solpudder med shimmer.


Og blush!


Flere som har fått adventspakker eller er jeg den eneste?

Søndagskonkurransen kommer senere!

– Marthe <3

18 kommentarer

Siste innlegg