I Stavanger!

Jeg har dratt til Stavanger en tur jeg! Pappa har kommet fra Thailand og da er det bare å hive seg på toget. Barndomsbyen er heldigvis bare tre timer unna. Likevel føltes togturen veldig mye lengre! Jeg greide nemlig å sette meg ved siden av en kar som hadde planer om å sjekke meg opp. Så der satt jeg da.. Med boka trykket opp i tryne og da ikke det heller hjalp, flyktet jeg til cafèen.


Den gørrkjedelige boka har aldri vært mer interessant!

Etter tre litt slitsomme timer kom jeg meg endelig frem til farmor og farfar hvor varm middag ventet på meg. I dag var det bacalao som sto på menyen. Noen som har smakt dette før? Kjempegodt var det ihvertfall. Ja og riskrem til dessert! Nam nam nam.  

Flere enn meg som gleder seg til IDOL??
HEIA ISAK!

– Marthe <3

33 kommentarer

Siste innlegg