Kvalitet eller kvantitet?

Flere har spurt om ikke jeg kan skrive et innlegg angående kvaliteten på sko fra Nelly. Som dere sikkert har skjønt er alle høstfavorittene mine fra Nelly i år, og finner jeg et nytt par så nøler jeg ikke. Denne høsten har jeg kjøpt fem nye par og jeg elsker dem alle sammen. Skoene er rimelige, og kvaliteten er flott. Kun èt av mine 10(?) Nelly-par er blitt direkte stygge. Dette fordi jeg bodde i dem gjennom hele fjor vinter. Det stakkarslige paret har vært gjennom mye for å si det sånn! 


Stakkars.. Dere kan også se på sålen at de er godt brukte!

Jeg har aldri kjøpt et par sko fra Nelly til over 500kr og ettersom skoene er såpass billige, setter man ofte spørsmålstegn ved kvaliteten. Av egen erfaring kan jeg fortelle dere at kvaliteten på disse skoene ikke er dårligere enn et par wedges fra Bianco til 1000kr. Det kan for all del være at jeg har vært heldig med alle mine 10 par, men det tror jeg neppe er tilfelle. Gnurer du skoen i bakken, så blir den helt sikkert ikke pen, men det blir ikke en Jeffrey Campbell sko heller.

Denne nettbutikken har gitt meg mange mange skatter!

– Marthe <3

27 kommentarer

Siste innlegg