My day..

Huff i dag har det blitt dårlig blogging desverre. Jeg føler jeg har fartet rundt i hele dag. Nå skal jeg snart sette meg ned og kose meg med idol! Gleder meg alltid så til disse fredagskveldene. -MEN, før jeg slår meg helt til ro skal jeg lage middag til Jonas. Neida det er ikke slutt skjønner dere! Hehe, vi har bare ikke hatt tid til hverandre den siste uken. Det blir gjerne sånn når vi har en del å gjøre begge to.

Mamma og jeg var å så på det nye senteret ved sørlandsenteret i dag. Her fant vi blant annet et megakoselig spisested kalt Jordbær pikene. Dermed var det bare å sette seg ned, spise litt pai, salat, chips og kake. Mmm! Vi kom egentlig for å se på kaffemaskin, men gikk hjem stappmette og med bæreposer av dette..


Wee! Mer scrapbook dill!


Og tre nye filmer..

Flere som er klare for en avslappende fredagskveld?

– Marthe <3

37 kommentarer
    1. heeei! du trenger ikke å føle ett press om å blogge 300 innlegg om dagen altså! du er en superflink blogger, og jeg synes du skal blogge når det passer deg. du har alltid lange og innholdsrike innlegg, så om du en dag ikke skulle ha tid til bloggen så gjør det ingen ting, fordi du har så sinnsykt mange andre bra innlegg som veier opp!

    2. Sunniva: Å, tusen takk for det! Så grei du er <3 Jeg finner ikke helt roen hvis ikke jeg har 4 gode innlegg om dagen. Hehe. Har jeg bare tid til 3 innlegg skrevet i full fart så får jeg megadårlig samvittighet. -Men nå ble jeg lettet 😀

      Lisa: Ja, jeg ville egentlig vente til det nye kjøkkenet er i boks, men det kommer ikke før i januar så jeg får bare vise leiligheten som den er nå og heller vise det enda en gang i januar 🙂 Lover en sneakpeak til uken! Lover, lover, lover! 😀

    3. Marthe. Bare sånn fyi, ikke våg deg å se Hodejegerne uten meg! I morgen eller søndag?:) Vil se de andre og btw, men de får du lov å se første gang uten meg også 😀

    4. Den der Something borrowed har jeg lest i bok! Veldig underholdene :)!! Lyst å se filmen også 🙂
      Min fredag består av matlaging og lekse/prøve lesing :/
      Håper du får en bedre fredagskveld enn meg!
      Kos deg masse med Jonas og god mat :D!

    5. Du trenger absålutt ikke føle noe press eller noen ting! Du er den bloggeren som blogger mest av dem alle, og kommer med nye, GODE innlegg hver eneste dag! Så som Sunniva sa, om du ikke får tid i dag har du ikke noe å frykte, du kommer tilbake sterk som alltid og vi har masse å lese likevel! 😀

    6. Kjempefin blogg ! Hadde en virkelig rar drøm, der jeg kom hjem til deg og Jonas med en eske bøker. Også syntes jeg det var så fascinerende at du gikk med sko inne. En veldig rar drøm med andre ord 🙂

    7. Forholdsvis 3 bra filmer egentlig 😀 Neste gang du leier må du leie Unknown, Lincoln Lawyer, Beautiful Boy, The Beaver og Cars 2 😀

    8. Something borrowed er utrolig søt! Akkurat som deg! haha, det var teit sagt men egentlig her det helt sant! du er en sånn person som man rett og slett blir glad av igjennom pc-skjermene som vi sitter med på fanget. Jeg har vært ganske syk i det siste (med kronisk utmattelsessyndrom) og har da et par blogger som jeg finner en del inspirasjon fra. Når det gjelder din blogg så får jeg inspirasjon både når det gjelder mote men også til å nyte livet. Selvom jeg er utrolig sliten, så merker jeg at så glad som du virker i livet så har jeg så mye mer lyst å nyte de gode dagene og timene jeg har. Så jeg ville bare si takk for det iallefall. Uansett om du bare skriver ett innlegg om dagen så leser jeg det og koser meg masse!! 🙂

    9. Elisabeth: Det gleder virkelig å høre dette fra deg. At jeg kan være med på å spre litt glede og inspirasjon til andres hverdag er kjempegodt å høre. 🙂 Er det noe jeg ønsker med denne bloggen, så er det virkelig det! Tusen tusen takk Elisabeth. Jeg ønsker deg masse god bedring! <3

    10. Du blogger så utrolig mye fra før, så litt pause må du også ha vettu snuppa 🙂
      Ellers vil jeg si at du har en kjempefin blogg.
      Vil anbefale deg å prøve den kylling og baconsalaten der også! Magisk! Den brownien de har, er heller ikke dum se 😉

    11. Såg ut som nydelig god mat:) Er voldsomt så ofte folk tror det er slutt bare fordi det ikke er bilder ute av dere sammen hver dag :p

    12. Et lite tips: Det skrives “dessverre”, og ikke “desverre”. Greit å ha rettskrivingen på plass når man skriver en kjent blogg 🙂
      Kaken så skikkelig godt ut, forresten. LYS PÅ! 😀
      Ha en fin dag videre!

    13. Er statist i hestefilmen, haha 😀 Er filmet der jeg kommer i fra, men de framstiller det som veldig øde noe som det ikke er 🙂

    14. WIi, nye sørlandssenteret! 😀 Har du vært innom noe av det andre som er nytt der? Isåfall, er det noe bra der? 😀 Orker ikke å dra inn der enda, føler at det kryr med folk hver dag.. 😛

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg