Søndagsfrokost!

Husker dere innlegget jeg skrev for et par uker siden angående dette coop-tilbudet? Ved å klikke deg inn HER kan du nå invitere deg selv til en venn, mikse tre coopvarer for 69kr og bare storkose deg enten det blir jentekveld, en enkel, god søndagsfrokost eller kanskje en guttekveld med fotball på skjermen! Selv lagde jeg en invitasjon hvor jeg inviterte meg på søndagsfrokost hos min godeste venn >Annika<. 

Denne frokosten tok vi søndagen som var og fy søren så koselig! At ikke alle venninner sørger for å samles til slike frokoster i blandt. De tre varene vi valgte oss ut for 69kr var roastbiff, fenalår og salami. Til dette hadde vi nystekte baguetter, frokostjuice, stearinlys og en kjempesøt disneyfilm. Hallo i luken, hvor koselig er ikke det? 

Coop trekker forresten også 3 heldige vinner hver eneste uke som vinner gavekort til verdi hele 690kr! Enda en god grunn til å delta i denne kampanjen. Inviter deg til en venn, vent på godkjenning og du er med i trekningen.


Aww! Vi kan det å kose oss. Duftelys til og med.


Vi spiste som hester begge to.

Inviter deg til en venn du også >HER<.


– Marthe <3

                      Annonse

12 kommentarer

Siste innlegg