The ocean snapper..

Jeg har akkurat fått sponset tidenes produkt! Noe så fancy ante jeg ikke engang fantes. Ettersom >Annika< og jeg drar til Egypt om tre uker fant jeg meg et produkt som passet utmerket for anledningen. -En ocean snapper! Dette er en dykkermaske med innebygd kamera OG video! Wuhuu, som jeg gleder meg til å teste dette. Egypt er kjent for å ha et flott undervannsliv og noe så flott må da dokumenteres og vises frem på bloggen? Hva om jeg ser en minihai og ikke engang får vist den til dere? Nei det kan jeg ikke ha noe av.


Slik ser pakken ut og oppi ligger både kamera, bruksanvisning og usb ledning.


Se så fint! Weey. Man kan ta over 5000 bilder, så her er det bare å knipse i vei.


Det har kun tre knapper, en for lys, en for bilder og en for video. Ingen avansert sak!


Dette er kanskje noe en kan ønske seg til jul? Du får det kjøpt HER.


Og så enkelt er det å laste bildene/videoene fra kamera til dataen.

Har du testet noe lignende før?

– Marthe <3

             Kamera er sponset

24 kommentarer
    1. Hva driver du egentlig med på dagtid siden du verken går på skolen eller jobber?:-) kan tenke meg at flere av vennene dine selv gjør det eller? Og hvordan er det å reise bort 2 uker fra kjæresten? Du bare gleder seg og tenker ikke på han? Er slik selv skjønner du… Klarer noen ganger ikke å kose meg da jeg både tenker og savner kjæresten altfor masse! Hadde vært kjekt om du kunne svart med dine meninger rundt dette:-)

    2. Bettina: Akkurat nå er vi jo fremdeles i flyttekaos så nå er det mye styring med dette. Ellers går verken Annika eller Jonas på skole så de pleier også å være rimelig tilgjengelige på dagtid 🙂 Om tre uker reiser jeg jo i to uker og etter jul håper jeg på å skaffe meg en deltidsjobb. Men inntil det, er det bare blogging, og flytting som står på planen. Blogging kan fint ta en hel dag om jeg bare vil svare på alle mail jeg mottar på både facebook og i mailboksen, kommentarsvaring og innleggskriving tar masse tid 🙂 Men det er kjempegøy også. Kjæresten reiser bort selv på guttetur til gran canaria så det blir ikke noe problem. Vi er ikke sjalue av oss og har med tiden lært å stole på hverandre 🙂 Jeg kommer nok til å savne han, men når man har det gøy så flyr jo tiden! 🙂

    3. Ja, jeg prøvde et undervannskamera da jeg var i Egypt i 2009. Jeg husker jeg kjøpte det på tax-free og jeg tror det selges enda. Men det var ikke langt så avansert som dette her!! Det fikk jeg sykt lyst til å prøve! 🙂 Jeg fikk tatt en del bilder med det kameraet jeg brukte, men det ble aldri fremkallet, latskap….
      Jaja, men du har det jo så fancy at du bare pytter det inni pcen… Fikk kjempe lyst til å kjøpe det til jeg skal til Lanzarote i januar, men tviler på at det er så mye å snorkle etter der som det var/er i Egypt! der er det nydelig:) GLED DEG

    4. Cajsa Sophie: Hehe, ja det kan fort bli litt av et tiltak å få fremkalt slike bilder. Det er det som var så himla enkelt med dette 😀 Ah, nå gleder jeg meg enda mer til Egypt. 😀

    5. Jeg skrev på et tidligere innlegg at det var 6 dager til jeg skulle reise, kom hjem igår, og mens vi var der reiste vi ut i rødehavet og dykket. Det var helt nydelig! Det var lurt og kjøpe seg undervannskamera, det hadde ikke vi, men skulle gjerne hatt det! Virkelig en fantastisk opplevelse!

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg