Moutfit – 11.11.11

Puh! Nå har mamma og jeg vært og fartet rundt i over fire timer! Vi har vært på både Ikea, jysk, møbelringen, skeidar, montèr og gud vet.. Jeg glemte forresten lommeboken min på Skeidar, så nå er mamma på vei til å hente den igjen. Heldigvis var de så greie at de ringte meg for å si ifra. Haha, vimsa! Vi har i dag kjøpt siste rest til leiligheten. Eneste grunn til at dere ikke får se klesrommet mitt nå, er at jeg mangler speil og lysekrone. Vi kjøpte begge deler i dag, men for å sette opp lysekronen må det en elektriker til. Han kommer ikke før i slutten av neste uke, så dere må nok smøre dere med enda litt mer tålmodighet! Men dette blir bra dere!


Slik har jeg sett ut i dag!


Nye armbånd fra Bikbok


Topp og overjakke fra Bikbok
Bukser fra New Yorker
Nye sko fra Nelly

Veske fra ?


Ny ring fra Bikbok

 Likte dere dagens antrekk?

– Marthe <3

22 kommentarer

Siste innlegg