50 % PÅ BIKBOK!!

OH MY GOD! Denne dagen har jeg ventet på i hele høst! Endelig er dagen kommet hvor Bikbok kjører 50% på hele butikken. Minus bukser og sko. Tusen millioner takk til dere som informerte meg om dette i går kveld. Jippi! Jeg hadde selvsagt alarmen på, og sto klar på bikbok en halv time etter skjema, nemlig 10.30. Jeg dro med meg mamma, løp opp på butikken og handlet for hele 2230kr! Hoho, tenk det hadde jo faktisk blitt nærmere 4500kr uten salg! HVA DA KUPP!?

Butikkdamene lurte på om jeg hadde fått lønn i dag, men det kan jeg informere om at jeg ikke har så nå må jeg leve fattig til neste uke. Denne måneden har jeg brukt alt for mye på shopping. -Men det har så absolutt vært verdt det! Gud så mye fint jeg har fått meg..


Butikkdamene fikk faktisk stappet alt i en og samme pose!


GLAD!


Måtte kaste alt på gulvet og beundre det litt før jeg brettet det pent sammen igjen.


Jeg fikk til og med en slik søt veske til alle smykkene jeg kjøpte!


Sniktitt!

Ååh, FOR EN LYKKE!!

– Marthe <3

33 kommentarer

Siste innlegg