God kveld!

Hei og god kveld alle sammen! Jeg kom akkurat inn døren i den nye leiligheten. Jeg har vært på middag hos Jonas i dag.. løpt etter isbilen som ikke ville gi meg is.. trøstespist vaniljeis fra frysen til Jonas.. oog nå har jeg handlet inn ingredienser for litt kveldsknask! Dette blir bra dere! Smaker det slik som jeg håper, skal jeg selvsagt gi oppskriften videre til mine flotte lesere..


Noen av ingrediensene.. Hva det er til, får dere se i morgen tidlig!

Etterpå skal jeg kose meg med deilig kveldsmat og mailsvaring. Det har hopet seg litt opp de to siste dagene. Jeg må visst bli flinkere til å daglig svare på mail. Facebook er jeg forferdelig treg på, så trenger dere å kontakte meg kjapt, send meg heller en mail.

Kos dere så lenge!

– Marthe <3

12 kommentarer

Siste innlegg