1. Jeg har fulgt bloggen din lenge, men er desverre litt dårlig på å kommentere :/ alle antrekkene dine er utrolig flotte og du ser alltid bra ut! 🙂 men blir du ikke lei av å gå i veldig “pyntete” klær? Nå har du brukt kjoler og shorts veldig ofte, og vi er i november.. for det første ser det veldig kaldt ut, og for det andre ser det ut som du er klar for fest. dette er ikke ment negativt, men virker som du kler deg veldig fint for å være et best mulig forbilde for leserne dine.. jeg synes det bare ser ubehagelig ut og at du er alltid den mest pyntete i jentegjengen.. beundrer deg for at du har din egen stil og at du skiller deg ut i mengden! men synes bare at dette blir litt mye..

    2. Silje: Du skal få lov til å mene nøyaktig hva du vil 🙂 dette er meg og min stil og alle i jentegjengen vet at jeg elsker å pynte meg. Jeg går like ofte i bukser som jeg går i shorts og skjørt. Kjoler går jeg vanligvis ikke ofte i, men ettersom jeg mottok 7 kjoler fra nelly denne uken, har det blitt noen av dem nå. Jeg kler meg ikke fint for å være et best mulig forbilde for leserne mine. Der har du nok missforstått meg. Jeg kler meg i de klærene jeg liker, og føler meg komfortabel i. Hvordan en kjole eller shorts kan være mer ubehagelig enn stramme dongeribukser forstår jeg ikke. Jeg synes ikke det finnes noe mer behagelig enn en lett kjole jeg! 🙂

    3. Det var kjempefint.
      Elsker stilen din!
      liker at du tør å være deg selv og går finere kledd enn de fleste i Norge. stå på videre<3

    4. Utrolig flott kjole, får nesten litt julestemning!
      Men nå må du ikke glemme at hver dag er ikke en fest 🙂

    5. Har du virkelig på deg det der, når du f.eks sitter i sofaen å ser på tv? Antrekket var kjempefint, men det ser jo egentlig ut som om du skal på fest?
      Håper ikke du tar dette negativt, fordi jeg elsker bloggen din 🙂

    6. jeg er helt enig med hun Silje, det irriterer meg også. Du er ei kjempe skjønn jente Marthe, Men det blir litt for mye. Det er ubehagelig, ta noen bilder der du er uten sminke ta bilder der du ikke har den perfekte hår sveisen ta noen bilder der du er i vanlige jogge bukser eller noe lignende. Vær litt Normal.

    7. Ingrid og silje: Jeg blir helt sjokkert jeg. Ja jeg sitter forann tven i dette øyeblikk, med samme antrekk og kunne ikke hatt det mer behagelig.

      Jeg har hundrevis av bilder i joggebukser og bustete hår, men det er ikke slik jeg går på middag til folk. Beklager! Hvis det er det som er normalt, så er jeg unormal. Jeg kan love mange mange flere kjoleantrekk i fremtiden.

    8. Du er så flink til å kle deg!:) Du gir meg masse inspirasjon:)
      Kan du ikke lage ett innlegg om tips til julebord antrekk??:) Hadde vært til stor hjelp til sikkert mange jenter som følger bloggen din!
      Har fulgt bloggen din lenge nå, og du er så flink! du er den som oppdaterer mest daglig av de bloggene jeg leser hvertfall – det er så braa!:) Stå på videre!

    9. Jeg sa jo aldri at det er ubehagelig å ha på seg kjole? Har heller aldri sagt noe om at det er slik man går på middag til folk! Jeg lurer bare på hva som er poenget med å kle seg opp i kjole for å f.eks sitte å se på tv? Skal man på en middag, eller noe annet spesielt så er det jo helt normalt å pynte seg – men ikke på en helt vanlig hverdag? Du skal selvfølgelig få ha på deg akkurat hva du vil, jeg bare lurer jeg!

    10. Så utrolig fin du var med den kjolen marthe!! Jeg så deg og Jonas i går forresten, da dere jogget forbi samfundet skole i randesund.. vi sto på busstoppet og synes dere var så sykt skjønne som jogget sammen! <3

    11. Vakker som alltid du Marthe! Og det at du går i kjole viser bare at du liker å pynte deg 🙂 Det er jo ingenting galt i det, som noen påpeker! Folk skal få gå i det de vil 🙂 Bedre å gå i kjole enn joggebukse offentlig sier nå jeg.

    12. Tusen tusen takk alle sammen!
      Ingrid 1: Jo det kan jeg gjøre 🙂 Tusen takk for det 😀
      Ingrid 2: Som du sikkert så, svarte jeg til to personer samtidig. Jeg kler meg som sagt i det jeg føler for jeg. Om jeg går i kjole en dag jeg skal på resturant, eller en dag jeg sitter forann tven spiller ingen rolle for meg så lenge jeg føler meg komfortabel 🙂
      Ingrid b: Tuusen takk. Haha, å huff. Da så dere vel Jonas først og meg på slep tenker jeg? 😀
      Ingvill: Takk 😀 Den er i XS 🙂

    13. Hei
      Kan du skrive litt om hva du gjør på om dagene?
      Etter det jeg har lest, kan selvfølgelig oversett noe, men så jobber du ikke og går ikke på skole? Hva driver du med da? hehe, jeg kjeder meg så fort jeg når jeg har fri..

    14. Haha, jaa dere var så søte, han var liksom litt snill og venta og sånn, men du er jo sprek!! Jeg hadde aldri klart å jogge i denne kulda :S
      Og ikke hør på disse “hvorfor går du med kjole på en hverdag” folkene, støtter deg fullt og helt i å gå med det du selv ønsker og føler for, så lenge du er komfortabel i det! Er jo akkurat sånn det skal være!! 😉

    15. Jeg synes du kler deg utrolig bra, jeg synes det er umulig å kle meg så bra hver dag. 🙁 Elsker bloggen din og jeg leser den hver eneste dag, du er nr 1 på lista mi!

    16. For en nydelig kjole! Du kler jo alt du 🙂 Jeg har sett litt på den selv nå, og vurdert om jeg skal kjøpe den, men er usikker på hvilken størrelse jeg skal ta. Jeg leste på kommentarene og så du hadde kjøpt den i XS, og da lurer jeg på hvor høy du er? Kjolen ser en smule kort ut foran. Jeg er 164 cm høy selv. 🙂

    17. Kjolen var veldig fin! Jeg liker også å pynte meg og som i dag, har jeg ingen andre planer enn å se på tv og spise middag hjemme, men jeg har allikevel fikset meg og tatt på meg klær jeg føler meg fin og komfertabel i samtidig. Jeg lever etter at det er viktig å føle seg fin hver dag! 🙂

    18. Helen: Ja jeg kan godt skrive et innlegg om “min hverdag” på en måte. Det må da være noe jeg kan fortelle, for jeg kjeder meg aldri selv om jeg har fri! 🙂 Det er rart, for var jeg syk en dag eller to da jeg gikk på skolen, holdt jeg på å gå på veggen!
      Ingrid b: Tusen takk! <3 Hehe, så morsomt! Ja han må løpe i mitt trege tempo stakkar 😀 Men det er så greit med en løpekamerat 😀 Ihvertfall når han kan være med å pushe meg. Det er ikke så kaldt når man har løpt en liten stund. 🙂
      haha: Jeg har vist det flere ganger, men det blir helt sikkert mange flere bilder av det i fremtiden 🙂
      Nina: Tusen takk. Nei, den er absolutt ikke for kort. Det er jeg som har dratt den opp med et belte. Den er egentlig rett over knærene på meg som er 1.62. Så større ville jeg ikke hatt 🙂
      Christinasecrets: Takk 😀 Ikke sant! Man går i det man føler seg vel i. Jeg sitter heller ikke med paljettkjolen forann tv'en, men når ble det galt å gå i kjole og shorts på en hverdag? 🙂

    19. litt vell kort fremmom , men ellers kjempe fin <3
      har ikke følgt bloggen din så lenge, men du er kjempe pen ;*

    20. Hva er gaalt med dere?? Hvorfor skal dere fortelle Marthe hvordan ho skal kle seg? Dere skal hente inspirasjon på blogger, ikke gjøre bloggerne om til dere selv, da er jo poenget borte! Marte har en nydelig stil, og jeg beundrer henne for det! Ville dere brukt dette antrekket til fest? Ja, så gjøre det, da! Ho har ikke bedt dere om å bruke det til daglig, selv om ho foretrekker det.
      Digger deg Marthe :))

    21. Nydelig Kjole! Du kler veldig godt rødt!:D, vurderer om jeg skal kjøpe den selv, er den stor i størrelsen? er selv 175cm og bruker S i kjoler.

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg