På farten!

Tjo hei! Håper dere alle har hatt en flott tirsdag. Her i Kristiansand har solen vist seg for første gang på ihvertfall to uker! Merker jeg gledet meg enda mer til Egypt da jeg kjente solstrålene på kroppen igjen. Det skal bli helt fantastisk med snurten av varme, sjø, strand, og bikini igjen!

Jeg fikk tak i tre par strømpebukser på sørlandsenteret i dag, men noe kamerautstyr ble det ikke. Det kostet nemlig mer enn kamera selv. Nå skal jeg hente Jonas på jobb hvert øyeblikk. Jeg skal dra han med meg på enda en joggetur etterfulgt av et resturantbesøk på Big horn steak house! Gleder meg.  


I dag har jeg hatt nok en fantastisk kyllingsalat til lunch!


Jeg blir aldri lei av dette..

Skal prøve å oppdatere dere etter resturantbesøket!

– Marthe <3

24 kommentarer
    1. elsker at du oppdaterer bloggen så ofte som du gjør, det gjør at jeg alltid vet at jeg kan dra innom bloggen din å lese noe nytt! Men, du vil ikke legge ut ønskelista di for jul? familie og venner har allerede begynt å mase om min ønskeliste, men jeg er helt blank!

    2. Dere må ha en go tur 🙂
      Du har fantastisk fint hår! Tuperer du det? Kan du lage en slags tutorial for oss som ikke kan hår?;)

    3. må bare skrive litt om hvor mye jeg likte bloggen din, var første gang innom idag, fikk kjempe mange gode tips i.f.t klær og extension, hadde du ikke skrivd det innlegget om extension hadde jeg aaldri funnet min hårfarge, vanskelig hårfarge! 🙂
      så må jeg slenge til at jeg liker ditt naturlige jeg, mange bloggere blir veldig fokusert på penger og kjeempe dyre merker, noe ikke hvem som helst har råd til, men du holder the real, du har stil. du gir inspirasjon til meg,og sikkert mange flere. keep it rollin!!!!!

    4. Altså…15 dager i Egypt er bare tull…du kommer bare til å bli solbrent. Tror det er best at dere bare avbestiller turen. Haha, NEIDA! Er bare en liten smule misunnelig. Men bare litt altså! ;D

    5. Oda: Tusen takk! Jo det har jeg allerede lovet å gjøre 😀 Jeg må bare fullføre den først. Hehe!
      Cecilie: Fashdeal.com er ikke lagt ned nei 🙂
      Sara: Takk! Ja jeg tupperer det. Veldig mange spør om ikke jeg kan lage en video hvor jeg viser hvordan jeg ordner det hver morgen, så jeg må se om ikke jeg kan få til noe slikt 🙂
      iii: Åå, tusen tusen takk for en flott tilbakemelding! Slikt er så oppmuntrende. Herlig med en ny, gladleser! Håper du fortsetter å følge meg. Jeg skal ihvertfall gjøre mitt beste på inspirasjonsfronten!
      Rakel: Hehehe! Jeg skal blogge masse om turen, så du får drømme deg bort og late som du er med på den. 😀
      Salaten er fra Bon apetit for dere som lurer på det. 🙂 Jeg har altså ingen magisk oppskrift 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg