Home, sweet home!

Deilig å være hjemme igjen. Det ble en morsom, men slitsom dag i går. Jonas og jeg kjørte som nevnt frem og tilbake fra Oslo på en dag for at jeg skulle delta i en photoshoot for femelle. Jeg og fire andre bloggere møtte opp på showrommet til star PR og lånte klær fra Nelly til bildene. Eneste problem var at klærene var både en og to størrelser for store. MEN med litt triks og fanteri fikset vi det og! Jeg tror det blir et supert resultat, og det var absolutt morsomt å se hvordan bloggerne er bak dataskjermen! 


På vei til Oslo.. Så fort shooten var over og jeg fikk satt meg i bilen igjen var det bare å rive ut løshåret, gnure sminka rundt i hele fjeset og.. Sove. Ah, søvn!


Sneak peak. Flinke >Tina< var fotograf.


Det ble noen bilder med og noen bilder uten nisselue.


Jonas har helt sikkert opplevd mer spennende dager. Hehe neida! Han koste seg han med de flotte jentene!


Nå er dere spente tenker jeg..


Etter to timer med knipsing fikk Jonas og jeg oss et velfortjent måltid på Egon.


Nam!


Flinke sjåføren min..

Dere kan gjerne lese om shooten HER.

– Marthe <3

11 kommentarer

Siste innlegg