Vinn gavekort hos Coop på 690 kr!

Akkurat nå er jeg et godt stykke på vei til Oslo, men det hindrer meg ikke i å informere om et sosialt coop tilbud jeg akkurat fikk greie på! Ved å trykke deg inn på coop sin facebookside kan du nå invitere deg selv på besøk til en venn, mikse tre coopvarer for 69 kroner, og stå for et ordentlig kvalitetsmåltid for deg og vennene! Om du vil invitere deg selv på søndagsfrokost eller jentekveld velger du selvfølgelig selv.

Det viktigste er at vennen du har invitert deg til, godtar invitasjonen. -Gjør han eller hun det, er personen med i trekningen av å vinne gavekort på hele 690kr hos coop! DET tenker jeg kommer godt med..  

Selv har jeg invitert meg til mine gode venninne Annika. Produktene jeg valgte meg ut var roastbiff, fenalår og spekeskinke, noe som passer utmerket til en deilig søndagsfrokost! Nå krysser jeg fingrene for at Annika godtar, slik at vi kan avtale dato og invitere flere venniner til måltidet. Sosialt, billig og godt!


Invitasjon sendt!

Finn på noe sosialt du også og benytt deg av coop tilbudet >HER<


– Marthe <3

                     Annonse

9 kommentarer

Siste innlegg